زنجان-مسئول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: در سال جاری نیز 30 میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در استان زنجان ارائه می‌شود تا در حوزه اشتغالزایی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی هزینه شود.
کد خبر: ۹۳۸۰۵۲۱
|
۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸

سرهنگ فرشاد پیری در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان اظهار داشت: از سال 79 و با فرمان مقام معظم رهبری سازمان بسیج سازندگی در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی ورود یافته و تا کنون فعالیت‌های متعددی را انجام داده است.

 

اختصاص 30 میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در استان زنجان

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر 60 پروژه آبرسانی از سوی بسیج سازندگی در دست اجرا است، افزود: برخی از این پروژه‌ها به صورت مجتمعی اجرا می‌شود که تعدادی در حال اتمام است.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: سازمان بسیج سازندگی در هشت عرصه ۳۰۰ برنامه را اجرایی می‌کند و تا کنون ۲۳۷ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌ها و 47 میلیارد تومان برای پروژه‌های اقتصادی مقاومتی در قالب تسهیلات ارائه شده است.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان بیان داشت: در سال جاری نیز 30 میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در استان زنجان ارائه می‌شود تا در حوزه اشتغالزایی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی هزینه شود.

 

پیری بیان داشت: امسال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در مناطق روستایی و مشاغل خانگی خرد به عموم مردم ارائه می‌شود.

 

وی با اشاره به ارائه تسهیلات 60 میلیارد تومانی در سال چند سال گذشته برای اجرای 2 هزار پروژه بسیج سازندگی، یادآور شد: گروه‌های جهادی، دستگاه‌های حاکمیتی و مردم در احداث پروژه‌ها کمک کار هستند.

 

این مسئول با بیان اینکه پس از آموزش و توانمند سازی افراد برای اجرای پروژه‌های مختلف، بازار سازی هم برای محصولات ایجاد می‌شود، گفت: در حال حاضر 513 صندوق قرض‌الحسنه در مناطق روستایی و شهری استان فعالیت دارند.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به عضویت ۲۲ هزار نفر در صندوق‌های قرض الحسنه، یادآور شد: با ارائه تسهیلات 47 میلیارد تومانی برای ۵ هزار و ۱۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد می شود.

 

پیری بیان داشت: یکی از اقدامات اساسی در زمینه برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان، احداث ۵ هزار باب مسکن محرومین توسط دستگاه‌های اجرایی است که به نام شهدا تقدیم این خانواده‌ها شده است.

ارسال نظرات