همزمان با دهه آخر صفر 800 پرس غذا گرم همراه با 200 ظرف آش بین عزاداران و نیازمندان در لاسجرد توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۸۰۵۴۲
|
۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه گروه جهادی و بسیجیان پایگاه آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه با هدف دستگیری از نیازمندان اقدام به کمک به روستاییان نیازمند و آسیب دیده کردند.

راضیه شهادت فرمانده پایگاه آمنه (س) در حاشیه این اقدامات همدلانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص تداوم رزمایش مواسات در این دوره با یاری خیرین و نیکوکاران و با کمک بسیجیان به 12 خانواده نیازمند در روستا لباس و ظروف اهدا شد.

او افزود: همزمان با دهه آخر ماه صفر 800 پرس غذا گرم، 200 ظرف آش و 200 کیک بین عزاداران حسینی و خانواده های نیازمند و آسیب دیده توزیع شد. البته طبخ و توزیع آن ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام گرفت.

فرمانده پایگاه آمنه (س) لاسجرد بیان داشت: به منظور درمان بیماران کرونایی و بیماران بستری در بیمارستان مبلغ 50 میلیون ریال جمع آوری و به خانواده های آن ها اهدا شد.

شهادت در ادامه اضافه کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید 20 عدد جامدادی به همت بسیجی جهادی این پایگاه به منظور توزیع در بین دانش آموزان کم بر خوردار و نیازمند در روستا دوخته شد.

او در خاتمه گفت: ان شاءالله با یاری خداوند کمک های مومنانه تا پایان نابودی ویروس منحوس کرونا ادامه خواهد داشت و این پایگاه در حد توان خود جهت کاهش آلام نیازمندان در کنارشان خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها