از سربازان نمونه تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر با حضور جانشین فرمانده تیپ امام صادق (ع) تجلیل بعمل آمد.
کد خبر: ۹۳۸۰۵۷۱
|
۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ محمدحسن گرامی جانشین تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر در مراسم تجلیل از سربازان نمونه تیپ امام صادق (ع) خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را یکی از نعمت‌های الهی برشمرد و اظهار داشت: در رژیم طاغوت افرادی فاقد صلاحیت اخلاقی و رفتاری فرماندهی می‌کردند و امکان الگوگیری از رفتار ایشان برای قشر جوان مهیا نبود، اما امروز به برکت اسلام و انقلاب رفتار فرماندهان نیرو‌های مسلح این سرزمین، برای همگان الگوست.

  گرامی دوران خدمت سربازی را یکی از بهترین مقاطع زندگی جوانان معرفی و بیان داشت: خانواده با صد‌ها امید و آرزو شما را به خدمت سربازی می‌فرستد و توقع دارد با کسب تجربیات مفید در این دوران برای ادامه زندگی مهیا باشید.


وی گفت: نمی‌توان نقش جوانان را در سرنوشت کشور نادیده بگیریم و لازم است از خدمت سربازی برای رشد و شکوفایی استعداد‌های جوانان کشور بهره ببریم.


گرامی حضرت علی اکبر (ع) را بهترین الگو برای جوانان برشمرد و گفت: جوانان بیدار باشید که در اطراف شما دام‌های گسترده‌ای امروز پهن شده و با الگو گرفتن از ائمه اطهار (ع) و توسل به قرآن می‌توان از همه دام‌ها گذر کرد.  

وی تأکید کرد: مواظب فضایی مجازی باشید که با همه خوبی هایش اگر درست استفاده نشود ممکن است مشکلاتی ببار آورد.

وی در ادامه سربازان را توصیه به رعایت نظم و انضباط و ادب و احترام و متانت نمود و از آن‌ها خواست که با یکدیگر برادرانه، محترمانه و کریمانه برخورد نمایند.

گرامی خطاب به سربازان تأکید کرد: به گونه‌ای رفتار ننمایید که خدای ناکرده خود و خانواده را با مشکل مواجه سازید.

در پایان مراسم از ۶ نفر از سربازان نمونه تیپ عملیاتی امام صادق (ع) تجلیل شد.


پایان خبر/
 
ارسال نظرات