سردار کریمی گفت: بیش از یک سال از آغاز شروع شهرک شهید سلیمانی می گذرد که هم اکنون پیشرفت مرحله اول پروژه ۴۳ درصدی است و این پیشرفت نشان از تلاش های جهادی شرکت جهاد خانه سازی استان مرکزی است.
کد خبر: ۹۳۸۰۶۷۶
|
۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار «محسن کریمی» فرمانده سپاه «روح‌الله» استان مرکزی، در آیین بازدید از پیشرفت پروژه شهرک شهید سلیمانی(ره) اراک اظهار کرد: رونق بخش مسکن در کشور یکی از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری است و در واقع تولید مسکن علاوه بر اینکه تولید کشور را به رونق در می آورد کارآفرین و اشتغال آفرین است و لذا مسکن پیشران اقتصاد و جایگاه ویژه ای در پیشرفت اقتصادی کشور دارد.

وی افزود: یکی از مهمترین مسائلی که میتواند اقتصاد مقاومتی را محقق کند تولید مسکن است چراکه اقتصاد مقاومتی علاوه بر اینکه درون گرا و متکی به ظرفیت های داخلی است می تواند از بعد برون نگری برای کشور نیز آورده داشته باشد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: جهش تولید مسکن یکی از ضرورت های مهم کشور محسوب می شود و می تواند عدالت در حوزه مسکن را برقرار کند و لذا امروز نیازمند یک تحول جدی در حوزه مسکن سازی هستیم و نگاه به مسکن در کشور باید از سرمایه به کالایی مصرفی تبدیل شود و این نیازمند مشارکت و هم افزایی همه بخش های کشور است.

وی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار همه ماموریت ها و رسالت ها تامین مسکن پرسنل و کارکنان را مدنظر دارد و در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق جهش تولید و رفع مشکلات مسکن کارکنان، سپاه روح الله استان مرکزی به عنوان یک نهاد پیشتاز پروژه مسکن پرسنل را با جدیت دنبال می کند.

کریمی گفت: پروژه ساخت مسکن پرسنل سپاه استان مرکزی که مزین به نام سردار حاج قاسم سلیمانی است با حضور وزیر راه و شهرسازی در دولت گذشته شروع شده و مجموعا ۱ هزار و ۲۵۰ واحد مسکونی برای پرسنل ساخته می شود که در مرحله اول ۷۰۰ واحد و در مرحله دوم  باقی آن نیز ساخته خواهد شد و کلیه پرسنلی که فرم «ج» آنها پر نشده و کلیه شرایط های لازم را دارند می توانند در این پروژه ثبت نام کنند.

وی با اشاره به پیشرفت شهرک شهید سلیمانی بیان کرد: بیش از یک سال از آغاز شروع شهرک شهید سلیمانی می گذرد که هم اکنون پیشرفت مرحله اول پروژه ۴۳ درصدی است و این پیشرفت نشان از تلاش های جهادی شرکت جهاد خانه سازی استان مرکزی است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های درون استان و خصوصا به کارگیری کارشناسان و مهندسین داخلی که خود از ذینفعان پروژه هستند در احداث شهرک شهید سلیمانی مورد توجه است.

وی خاطر نشان کرد: کلیه استاندارهای لازم در ساخت واحدها و شهرک سازی با دقت رعایت می شود و هم اکنون آب و فاضلاب مجموعه متصل و برق آن نیز در دستور برنامه های ۱۴۰۰ وزارت نیرو قرار گرفته و امکانات لازم از قبیل مسجد، مدرسه، مرکز خرید، فضای سبز، پارک، ساختمان اداری و مجموعه های فرهنگی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات