پیام تسلیت فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار به مناسبت رحلت پیامبر:
ایرانشهر/ تکامل، سعادت و رستگاری بشر امروزی که از نابسامانی ها و مشکلات عدیده رنج می برد، جز آشنایی با پیام وحی و دوستی با اهل بیت(ع) یعنی قرآن و عترت که بشارت دهنده کلام حق بوده اند، تحقق پیدا نمی کند.
کد خبر: ۹۳۸۰۷۰۳
|
۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸

به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار، در آستانه سالروز رحلت پیامبراکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) با صدور پیامی، این ایام سوگواری را تسلیت گفت.

 در این پیام آمده است:

تکامل، سعادت و رستگاری بشر امروزی که از نابسامانی ها و مشکلات عدیده رنج می برد، جز آشنایی با پیام وحی و دوستی با اهل بیت علیهم السلام، یعنی قرآن و عترت که بشارت دهنده کلام حق بوده اند، تحقق پیدا نمی کند.

گام گذاشتن در مسیر معرفت و حقانیت ائمه و بزرگانی چون این عزیزان می ‌تواند انسان ‌ها و جهان بشریت را به سوی سعادت دنیوی و اخروی نزدیک کرده و مسیر توحید و تقوی را به ما نشان دهد، بدون تردید راه رستگاری بشر تمسک به اهل ‌بیت(ع) است.

امید است در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و عنایت خداوند متعال، توفیق پیروی از کلام حق در تمامی جنبه های زندگی به خصوص در راستای رشد و تعالی انسانیت را داشته باشیم.

اینجانب رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام، حضرت ختمی مرتبت، سید المرسلین محمد مصطفی (ص) و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی (ع) و سالروز شهادت افتخار ایرانیان، امام رضا (ع) را به همه دوستداران آن حضرت به خصوص مردم شریف شهرستان ایرانشهر و منطقه تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و امیدوارم که مورد لطف آن بزرگواران در این دنیا و مورد شفاعت آنها در روز قیامت قرار گیریم.

سرتیپ دوم پاسدار محمد ناظری
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار

ارسال نظرات