خبرهای داغ:
فرماندار خرمشهر بر لزوم واکسیناسیون دانش آموزان و خانواده‌ها تأکید کرد و گفت: طبق مصوبه جلسه شورا مدرسه به مدرسه برای اجرای طرح واکسیناسیون اقدام شود.
کد خبر: ۹۳۸۰۷۳۱
|
۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۸
محمد حیدری عصر امروز دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش خرمشهر اظهار کرد: واکسیناسیون اکنون یک امر اجباری است و از ۴۰ هزار دانش آموز خرمشهری که حدود ۲۳ هزار دانش آموز در سن زیر ۱۲ سال هستند باید هر چه سریع‌تر واکسینه شوند.

فرماندار خرمشهر بر لزوم واکسیناسیون دانش آموزان و خانواده‌ها تأکید کرد و گفت: جامعه دانش آموزی و معلمان آسیب جدی دیدند و تعدادی از معلمان بر اثر ابتلاء به کرونا نیز از بین ما رفتند و دلیلی برای استفاده از واکسن کرونا وجود ندارد.

وی افزود: در حال حاضر واکسن در دسترس همه قرار گرفته، چون واکسیناسیون امری ضروری است و از این باید به‌گونه‌ای فرهنگ‌سازی کرد که جامعه دانش آموزان نیز خانواده‌های خود را برای تزریق واکسن تشویق کنند.

حیدری ادامه داد: جامعه فرهیخته نباید ممانعتی برای تزریق واکسن داشته باشد و اولیا و مربیان باید در کنار این سیاست قرار گیرند، چون امر واکسیناسیون سلامت جامعه و خانواده را تضمین می‌کند.

وی، آمار واکسیناسیون در خرمشهر را غیرقابل‌قبول دانست و بیان کرد: در این راستا باید ۸۰ درصد جامعه شهرستان خرمشهر را علیه ویروس کرونا واکسینه کرد.

فرماندار خرمشهر نیز آمار پذیرش کنکور در خرمشهر را امید بخش خواند و گفت: در شهرستان خرمشهر شاهد قبولی دانش آموزان خرمشهری در رتبه‌های خوب کنکور بودیم و این می‌تواند به‌عنوان یک شاخص امیدبخش باشد.

حیدری به وضعیت آموزشی در مدارس خرمشهر اشاره کرد و گفت: هم اکنون وضعیت کلاس‌ها در خرمشهر حضور حداقلی است و بیشترین حجم کار در فضای مجازی انجام می‌شود، اما فضای مجازی همچون فضای حقیقی نیست و با دانش آموز به‌صورت رو در رو در ارتباط نیست.

وی گفت: ما عادت به تعلیم رو در رو داریم، اما آموزش مجازی باعث می‌شود که کیفیت آموزش کاهش یابد که ازاین‌رو برای حضوری شدن کلاس‌ها ملزم به انجام واکسیناسیون هستیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها