خبرهای داغ:
شاهرود_دادستان شاهرود در بازدید از فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود بر حل مشکلات این فرودگاه و احقاق حقوق مردم در این راستا تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۸۰۸۳۱
|
۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
به گزارش خبرنگار بسیج، دادستان شهرستان شاهرود در جهت پیگیری یکی از مهم‌ترین حقوق عامه شهرستان شاهرود و بررسی وضعیت و علت یابی تعطیلی این فرودگاه مهم و کلیدی استان به فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود عزیمت و با تشکیل جلسه با مسئولین فرودگاه از نزدیک در جریان وضعیت آن قرار گرفت.
حجت‌الاسلام رضی پارسامنش ضمن بازدید از بخش‌های فرودگاه (سالن انتظار، گیت‌های ورودی، باند و سکوی سوار شدن، اطفاء حریق و آتش نشانی، برج مراقبت)، با حضور مسئول فرودگاه به صورت میدانی در جریان وضعیت فرودگاه قرار گرفت و در پایان وعده داد با بررسی موضوع و تشکیل جلسه‌ای با حضور مدیران و مسئولین ارشد شهرستان شاهرود و دعوت از مدیران استان، در سریعترین زمان ممکن مشکل پیگیری و برطرف و مردم شریف شاهرود از این امکانات بهره‌مند شوند.
او افزود: بدیهی است چنانچه در بررسی‌ها مشخص شود افرادی با قصور و کوتاهی وترک وظایف قانونی یا خدای نکرده عامدانه، موجب هدر رفت بیت المال در این مدت شده و موجب معطل ماندن این سرمایه عظیم ومحروم ماندن شهروندان از این امکان گردیده اند با برخورد جدی دستگاه قضایی روبرو خواهند شد.
دادستان شاهرود تاکید کرد: آنچه در این بازدید بیشتر از هر چیزی نمود داشت این بود که این فرودگاه از حیث تجهیزات و امکانات هیچ مشکلی نداشته و جزء یکی از فرودگاه‌های بسیار عالی کشور محسوب و از حیث امکانات هیچ نقصی ندارد و حتی در حال حاضر به صورت پراکنده پرواز‌هایی نیز انجام می‌شود.
او ابراز امیدواری کرد در سالی که طلیعه آن به رفع موانع (تولید) مزین شده با همکاری و هم افزایی مسئولین جهادی شهرستان و استان این فرودگاه به زودی در چرخه خدمت به شهروندان شریف شاهرود و شهرستان‌های مجاور قرار گیرد و حقوق عامه مردم از این حیث احیاء گردد.
دادستان شاهرود تاکید کرد: دستگاه قضایی این موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری و از سرمایه گزاران و حامیان بخش خصوصی که علاقمند به فعالیت این عرصه هستند حمایت خواهد نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها