سعید زعفری
به همت جهادگران بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل
با هدف اجرای کامل طرح واکسیناسیون، جهادگران بسیج جامعه پزشکی استان به صورت محله‌محور و خانه به خانه در روستا‌ها و مناطق محروم و دور افتاده حضور پیدا می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۸۰۹۲۸
|
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴

واکســـیناسیون محــله‌ محور و خانه به خانه در مناطق مـــحروم

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، مهدی اصلانی‌زاویه رئیس مجمع جهادگران استان اردبیل گفت: تسریع‌بخشی به واکسیناسیون در استان اردبیل از اهم مواردی است که با ورود جهادگران بسیجی مبنای کار قرار گرفته و شاهد وضعیت مطلوبی در این زمینه هستیم.


وی بیان کرد: سرعت واکسیناسیون در استان اردبیل شکل خوبی به خود گرفته و در این زمینه ایثار و از خودگذشتگی ایثارگران از اهم مواردی است که درصدد هستیم با برنامه‌ریزی‌های اساسی خدمت‌رسانی به جهادگران بسیجی در مراکز تجمیعی مستقل بسیج و سپاه را آماده خدمت‌رسانی به مردم کنیم.


رئیس مجمع جهادگران استان اردبیل گفت: ۸ مرکز تجمیعی در این زمینه در نظر گرفته شده و در سایر مجموعه‌های واکسیناسیون به صورت ثابت و سیار به کارکنان بهداشتی کمک می‌کنند که به همین منظور نیز هماهنگی‌های لازم به عمل آمده و امید می‌رود اقدامات مربوطه در این زمینه محق شود.


اصلانی‌زاویه تصریح کرد: با هدف اجرای کامل طرح واکسیناسیون، جهادگران بسیج جامعه پزشکی استان به صورت محله‌محور و خانه به خانه در روستا‌ها و مناطق محروم و دور افتاده حضور پیدا می‌کنند تا مشکلات و موانع موجود در این زمینه برطرف‌سازی شود که این موضوع به عنوان اولویت اساسی مطرح است.

 

ارسال نظرات