رژیم صهیونیستی در مواجهه با ایران شکست خورده است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: شکست آمریکا در رویارویی با برنامه هسته ای صلح آمیز ایران، رژیم صهیونیستی را هم تحت الشعاع قرار داده و باعث شکست این رژیم هم شده است.
کد خبر: ۹۳۸۰۹۹۲
|
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج، کارشناس مسائل سیاسی گفت: شکست آمریکا در رویارویی با برنامه هسته ای صلح آمیز ایران، رژیم صهیونیستی را هم تحت الشعاع قرار داده و باعث شکست این رژیم هم شده است.

 

"نزیه منصور" در گفت و گوی اختصاصی با شبکه خبری العالم در برنامه (العین الاسرائیلیه) گفت: این، آمریکاست که به مقابله با برنامه هسته ای ایران می پردازد، اما کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و ریاض و تل آویو و دیگران، همواره برای مخالفت با توافق هسته ای تلاش کردند و با شکست امریکا، این طرف ها هم شروع به عقب نشینی کرده اند.

منصور افزود: از این رو، رژیم صهیونیستی با توافق هسته ای موافق است، همچنان که این امریکاست که از آن خواسته می شود به توافق هسته ای بازگردد، در حالیکه جمهوری اسلامی هم اجرای توافق هسته ای را فقط به آزاد کردن اموال بلوکه شدن خود در نزد آمریکا مشروط کرده است.

این کارشناس سیاسی اظهار داشت : از این رو، وقتی امریکا شکست می خورد، طرفداران و پیروانش هم باید عقب نشینی کنند، به همین دلیل است که شاهد نگرانی و دستپاچه شدن نخبگان و مراکز تحقیقات و وزرای سابق یا فعلی صهیونیستی هستیم که معتقدند باید به این موضوع فیصله داد، زیرا به زعم آنان، هر اندازه که زمان در عدم پایبندی به توافق هسته ای طولانی تر شود، جمهوری اسلامی ایران، به دستاوردهای بزرگی دست خواهد یافت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار