خبرهای داغ:
سردار آتانی گفت: تا به امروز ۴۰ هزار نفر از هم استانی های عزیز توسط کادر درمان سپاه غربالگری شده و بیش از ۵۰ هزار نفر واکسینه شدند.
کد خبر: ۹۳۸۱۰۱۸
|
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در مراسم تهیه و توزیع ۳۵۰ بسته معیشتی به همت مرکز فرهنگی مسجد موسی بن جعفر ضمن تسلیت ایام وفات پیامبر(ص) و امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) بیان کرد: مساجد، سنگر حفظ دین هستند آنچنان که این مسجد باارزش بیش از ۴۰ پایدار را پای روضه های همین مسجد پرورش داده است.

وی گفت: خیرین و مردم بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان در رزمایش مومنانه کمک کردند و بخش اعظم تهیه بسته های معیشتی برعهده خیرین و مردم بوده است.

سردار آتانی اظهار کرد: برخی معتقدند که جامعه امروز از آرمان های دینی جامعه فاصله گرفته و این رزمایش کمک مومنانه که فقط بخش کوچکی از نگاه دینی جامعه به مشکلات هم نوع می باشد، نشان از بی محتوایی این ادعا دارد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، عنوان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در جهان و در ایران، ما با کل دنیا مقایسه شدیم. اما در تخصصی ترین امور که جهان گمان می کرد ناتوان هستیم، ما روسفید بیرون آمدیم. باید دید چه چیزی موجب روسیاهی کشورهایی همچون امریکا، انگلیس و غیره شد که ادعای پیشرفت داشتند و به اذعان خودشان، برای تمام اقشار جامعه اشان پیش بینی پیشرفته ترین خدمات در بدترین شرایط را داشتند.

وی افزود: در اوج کرونا، کشورهای به اصطلاح پیشرفته برای قشر سالمند خود تصمیم گرفتند که این قشر برای درمان نادیده گرفته شود و پشتیبانی نشوند و این عمل غیر انسانی در عصر حاضر از سوی مدعیان حقوق بشر اتفاق افتاد. اما ملت ایران در این ماجرا هم روسفید بیرون آمد و خدمات دهی درمان از سالمندان آغاز شد و ما با بهره‌مندی از مبانی دینی و با استفاده از ظرفیت هیات ها، مساجد و مکتب اهل بیت کاری ماندگار را به عرصه رساندیم.

مقام ارشد نظامی استان قزوین تصریح کرد: عظمت این اقدامات جهادی در اوج بیماری کرونا، با توجه به منویات مقام معظم رهبری، حضور جهادگران در غسالخانه ها و تدفین اموات کرونایی بود و این اقدامات، پای روضه های اهل بیت، از مبانی دینی و در مساجد شکل گرفته است.

سردار آتانی اضافه کرد: نیات خیرین در عالم معنا اثر می گذارد و جامعه را از خیرات این نیات بهره مند می کند. سپاه عزیز به نمایندگی از سوی خیرین، با تمام قوا وارد عرصه شد و در حوزه سلامت و درمان به کمک علوم پزشکی شتافت. هر کجا که کار بر زمین مانده، سپاه آن را به اتمام می رساند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین یادآور شد: تا به امروز ۴۰ هزار نفر از هم استانی های عزیز توسط کادر درمان سپاه غربالگری شده اند و بیش از ۵۰ هزار نفر واکسینه شدند. سپاه اولین مرکز تجمیعی شبانه روزی واکسیناسیون استان را راه اندازی کرد و در این راستا بازنشستگان سپاه برای حضور در عرصه اعلام آمادگی کردند.

سردار آتانی در ادامه بیان کرد: برای همه حوادث و دردهای مردم، سپاه جان برکفانه و مقتدرانه آماده خدمت است. ما حامل زخم و رنج های سیدالشهدا هستیم و خوشحالیم که در ظل توجهات سیدالشهدا هستیم. ما صاحب پیام شهداییم و بانوان این سرزمین پرورش یافته مکتب زینب کبری هستند که پیام رسان عاشورا و رسوا کننده جریان یزیدیان است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها