خبرهای داغ:
فرمانده گردان امام علی(ع) سپاه انصارالحسین(ع) همدان:
همدان-فرمانده گردان امام علی(ع) همدان بابیان اینکه امروز وظیفه همه ما است که مانند زمان انقلاب و جنگ در صحنه حضور پیدا کنیم، گفت: ما باید خط ولایت را از خط خود جدا نکنیم و سرباز ولایت و رهروان خوبی برای شهدا باشیم.
کد خبر: ۹۳۸۱۰۲۴
|
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰

ما باید سرباز ولایت و رهروان خوبی برای شهدا باشیمبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ سیدرضا موسوی در مراسم پویش «همکلاسی مهربان» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: با مرور تاریخ جمهوری اسلامی ایران می‌بینیم که در مقاطع مختلف مورد ارزیابی اهل‌بیت (ع) و خداوند متعال قرار گرفته‌ایم و مورد امتحان واقع شده‌ایم.

وی با بیان اینکه در دوران انقلاب افرادی به مدیریت و رهبری امام خمینی (ره) مبارزه می‌کنند با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه سربازان من در گهواره‌ها هستند، تصریح کرد: در آینده جوانانی به میدان آمدند که به «هل من ناصر ینصرنی» امام (ره) لبیک گفتند و انقلاب را به پیروزی رساندند.

فرمانده گردان امام علی(ع) سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تاکید بر اینکه در دوران دفاع مقدس جنگ بین ایران و عراق نبود چراکه جنگ جهانی بر ما تحمیل شده بود، گفت: در دفاع مقدس ۵۸ کشور از کشور عراق حمایت می‌کرد و ما از ۱۳ کشور دنیا در ایران اسیر داشتیم.

وی ابراز داشت: در میدان نبرد ۸ ساله رزمنده‌ها با تفکر خاصی می‌جنگیدند که سخنرانی شهید «حمید هاشمی» یک نمونه از این تفکرات است.

موسوی با بیان اینکه مردم ایران در بلایای طبیعی که برای کشور اتفاق افتاد ورود پیدا کردند، عنوان کرد: با شیوع ویروس کرونا ما در معرض امتحان قرار گرفتیم که شاید به نظر برسد که این بیماری همه را از هم جدا کرده است اما با ایجاد پویش‌های مختلف مومنانه دل‌ها را به هم نزدیک کرده است.

وی با بیان اینکه مردم ما در زندگی شخصی خود با وجود تمام مشکلات و سختی که وجود دارد قناعت می‌کنند و در این پویش‌ها شرکت می‌کنند، با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره)مبنی بر اینکه جنگ یک نعمت بود، تصریح کرد: برکات جنگ این بود که قدرت نظامی کشور برای ابرقدرت‌های جهان به نمایش گذاشته شد.

فرمانده گردان امام علی(ع) سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه کشور ما در تمام امتحاناتی که پیش رویش بوده به همت و حمایت‌های مردم سربلند بیرون آمده است، گفت: هر کاری با حضور مردم انجام شد و مردم پا به کار شدند آن کار به نحو احسن انجام شده است.

وی تاکید کرد: امروز وظیفه همه ما است که به مانند زمان انقلاب و جنگ که همه ورود پیدا کردند و بعد از انجام ماموریت خود به شهادت رسیدند، در صحنه حضور پیدا کنیم.

موسوی با بیان اینکه شهدا از جان خود که تمام سرمایه آنان بود گذشتند، تصریح کرد: شهدا از همه ما سوال خواهند کرد در زمان صلح چه کار کردید و ما باید بتوانیم بگوییم در ادامه راه شهدا قدم برداشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه ما باید به دو وصیت شهدا که پیروی از ولایت و رعایت حجاب است عمل کنیم، گفت: ما باید خط ولایت را از خط خود جدا نکنیم و سرباز ولایت و رهروان خوبی برای شهدا باشیم.

فرمانده گردان امام علی(ع) سپاه انصارالحسین(ع) همدان خاطرنشان کرد: اگر در این مسیر قرار گرفتیم در پیشگاه خدا سربلند خواهیم بود چراکه هر کس در این خط قرار بگیرد از تمام امتحان‌ها سربلند بیرون خواهد آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات