خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه در یادواره شهید کاوه:
استاد حوزه و دانشگاه در یادواره شهید کاوه در بیرجند گفت:مهمترین هدف از برگزاری یادواره‌ها، ادامه دادن راه شهدا یعنی اطاعت از رهبری و دفاع از نظام اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۸۱۰۴۸
|
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام وحیدی در یادواره شهید کاوه که با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار خراسان جنوبی برگزار شد گفت:توفیق شهادت آثار و برکاتی فراوانی برای شهدا، خانواده شان، جامعه و دین به دست آورده است.


وی افزود: همانطور که هر درخت و گیاهی به آبیاری نیاز دارد دین هم نیاز به آبیاری داشته که یکی از مهمترین راه‌های آن خون مقدس این شهدا از صدر اسلام تاکنون است.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به آثار شهادت برای شهید گفت: همانطور که پیامبر اکر (ص) فرمودند: اگر کسی موفق به شهادت شود فوق آن کمال دیگر کمالی نیست لذا همیشه انسان‌هایی که دنبال کمال می‌گشتند در زندگی آرزوی شهادت داشتند و سعی می‌کنند در زندگی توفیق شهادت را از خدا بخواهند.

حجت الاسلام وحیدیبا بیان اینکه خدا، جانشین شهید برای خانواده اش است گفت:هر کس خانواده شهید را خوشحال کند خدا را خوشحال کرده و هر کس آن‌ها را ناراحت کند خدا را ناراحت کرده است.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به برکات و آثار شهدا برای اجتماع نیز گفت: جامعه با شهادت شهید انسجام بیشتر پیدا می‌کند و بیداری اجتماعی بیشتر می‌شود از همین رو که امام می‌فرمود: بکشید ما را، امت ما بیدار‌تر می‌شود.

وی با اشاره به آثار شهادت فرزند سید حسن در اتحاد شیعه و سنی برای پیروزی حزب الله لبنان گفت: زمانی که فرزند ایشان به شهادت رسید نه تنها شعیان بیشتر طالب دفاع در حزب الله شدند بلکه مسیحی‌ها و اهل سنت هم برای دفاع از حزب الله صف کشیدند لذا شهادت این طلبه جوان، لبنان را زیر و رو کرد.

حجت الاسلام وحیدی افزود: خانواده شهدا بر حسب اینکه شهید داده‌اند، انتظار بیشتری از آن‌ها است که در برابر نقصها، کوتاهی و مشکلات جامعه بیشتر بیاستند و باید برای رفع مشکلات تلاش کنند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما
ارسال نظرات
پر بیننده ها