همزمان با شهادت امام حسن مجتبی ودر آستانه شهادت علی بن موسی الرضا(ع):

مراسم عزاداری وسوگواری دردفتر امام جمعه شهرستان کاشمر برگزار گردید

همزمان با ایام عزاداری آخر ماه صفر مراسم سوگواری با حضور حجت الاسلام حسینی مدیر گروه فرهنگی جامعه المصطفی خراسان با شرکت کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار گردید .
کد خبر: ۹۳۸۱۰۹۴
|
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ همزمان با شهادت امام حسن مجتبی ودر آستانه شهادت علی بن موسی الرضا علیه السلام مراسم عزاداری وسوگواری با حضور حجت الاسلام حسینی مدیر گروه فرهنگی جامعه المصطفی خراسان در دفتر امام جمعه شهرستان کاشمر برگزار گردید .


در این مراسم حجت السلام والمسلین حسینی استاد حوزه علیمه ومدیر گروه فرهنگی جامعه المصطفی خراسان باتسلیت ایام سوگواری امامان مجتبی وعلی بن موسی الرضا علیه السلام گفت:یکی از بهترین صفات ودرس‌هایی که ما باید از امام مجتبی علیه السلام بگیریم ، درس کرامت وبخشندگی است، کرامت یکی از صفات اساسی است که هرکسی باید داشته باشد تا وقتی که اگر مسئول شد و درجامعه مسئولیت پیدا کرد، بتواند با کرامت رفتار کند.


حجت الاسلام حسینی با اشاره به برکات و داشته هایی که امروز در سایه انقلاب اسلامی برای جامعه ایجاد شده با بیان حدیثی از امام معصوم بیان کرد: امروز امنیت، سلامتی و رزق و معیشت در دسترس عموم مردم جامعه اسلامی ما قرار دارد و وظیفه ما نسبت به این داشته ها شکرگزاری در مقابل پروردگار متعال است و مصداق شکرگزاری هم کرامت وبخشندگی این نعمت ها به دیگران است که در پوشش کمک های مؤمنانه امروز نمود پیدا کرده است.


وی در پایان با ذکر مصیبت و روضه خوانی در باب مصائب شهادت امام مجتبی و علی بن موسی الرضا علیه السلام به مطالب خود پایان داد.

لازم به ذکر است نظیر این مراسم توسط رده‌های بسیج با همکاری هئیات امنا مساجد وبقاع متبرکه در شهرسستان کاشمر همراه با مداحی ومدیحه سرایی برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها