خبرهای داغ:
شاهرود_رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از پوشش حداقل یک دز واکسن در جمعیت بالای ۱۲ سال در حوزه تحت پوشش دانشگاه را ۶۵ درصد و در شهرستان میامی ۷۲ درصد خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۱۱۰۶
|
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴
پوشش ۶۵ درصدی تزریق حداقل یک دز واکسن کرونا در شرق استان سمنانبه گزارش خبرنگار بسیج، دکتر رضا چمن در دیدار با مسئولان شهرستان میامی با تشکر از مردم و مسئولین محلی در همراهی با متولیان سلامت بخشی از دستاورد‌های سال‌های اخیر را یادآوری کرد و بر ادامه برنامه‌های پیشگیری از کرونا تاکید و ضرورت پوشش صد درصدی واکسیناسیون جمعیت هدف را مهمترین نیاز امروز جامعه بر شمرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود پوشش حداقل یک دوز واکسن در جمعیت بالای ۱۲ سال در حوزه تحت پوشش دانشگاه را ۶۵ درصد و در شهرستان میامی ۷۲ درصد اعلام کرد.
او افزود: از نظر آمار ابتلا روند رو به کاهش در شهرستان میامی استمرار دارد و کماکان این شهرستان در وضعیت آبی قرار دارد، ولی همچنان چرخه انتقال ویروس فعال است و روزانه بطور متوسط سه تا پنج بیمار جدید در میامی شناسایی می‌شود.
چمن بر ضرورت تکمیل و تجهیز بیمارستان میامی تاکید کردند و این مهم را یکی از اولویت‌های در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی ذکر کردند.
مختار خالق وردی رئیس شورای شهر میامی در این دیدار با تشکر از خدمات ارزشمند ریاست دانشگاه علوم پزشکی و همکارانشان و همچنین مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان میامی خواستار تکمیل و توسعه امکانات بیمارستان میامی و رفع نواقص موجود در خدمت رسانی شدند و گزارشی از مشکلات و انتظارات مردم را بیان داشتند.
ملایری فرماندار شهرستان میامی با تقدیر از توجه ویژه ریاست دانشگاه علوم پزشکی به شهرستان میامی که استقلال مدیریت شبکه بهداشت، تکمیل ساختمان این شبکه و استقرار بخشی از پزشکان عمومی و متخصص مورد نیاز و بخشی از تجهیزات اساسی را به دنبال داشته تقدیر کرد.
او همچنین از وی و مدیریت شبکه بهداشت و درمان و سایر همکارانشان بخاطر فعالیت‌های چشمگیر و طاقت فرسا در امر مقابله با کرونا تشکر کرد.
فرماندار میامی از ریاست دانشگاه خواست، تکمیل و تجهیز بیمارستان میامی را در اولویت برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی قرار دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها