فرمانده نیروی انتظامی گفت: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای بیان جلوه‌های خدمتگزاری مدافعان امنیت وتجلیل ازمجاهدینی که امنیت،آرامش واقتدار ایران مرهون تلاش‌ها وایثارگری‌های بی‌وقفه وشبانه‌روزی آنان است.
کد خبر: ۹۳۸۱۱۵۸
|
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حسین اشتری ظهر امروز در جمع پرسنل ناجا که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: نیروی انتظامی باید در تمامی حوزه‌های مختلف اشراف کامل اطلاعاتی و عملیاتی داشته و بر اساس آن برنامه‌ریزی شود و ضمن پیشگیری با جرائم مقتدرانه برخورد کند.

وی ادامه داد: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای بیان جلوه‌های خدمتگزاری مدافعان نظم و امنیت و تجلیل از مجاهدینی است که امنیت، آرامش و اقتدار ایران اسلامی مرهون تلاش‌ها و ایثارگری‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی آنان است.

وی بابیان اینکه همه ما در قبال شهدا و خانواده آنان وظیفه‌داریم، افزود: پلیس باید تمام تلاش خود را بکار گیرد تا در درون جامعه کسانی که امنیت مردم را سلب می‌کنند، احساس ناامنی و افراد ضعیف نیز پلیس را مأمن و پناه خود قلمداد کنند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با درک صحیح از شرایط و موقعیت حساس کشور، با اتکال به خدا، بهره‌گیری از تدابیر حکیمانه، ولی امر و فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) و همچنین بسیج همه توان و ظرفیت‌های انسانی، مادی و معنوی خود و ایثار و ازخودگذشتگی مأموران خدوم، در میدان پاسداری از امنیت و آرامش مردم، حضوری فعال یافته و باصلابت، قاطعیت، قدرت و اقتدار در مقابل قانون ستیزان، جامعه گریزان، هنجارشکنان و عوامل مخل نظم و امنیت جامعه ایستادگی می‌کند.

وی از زحمات تمامی همکاران نیروی انتظامی در سراسر کشور خصوصاً پلیس آگاهی ناجا تقدیر و تشکر کرد و اظهار کرد: کارکنان نیروی انتظامی خدوم‌ترین، پرکارترین، مقدس‌ترین و پاک دست‌ترین افراد هستند، امیدواریم باوجود چنین همکارانی تحولاتی عظیم را در نیروی انتظامی شاهد باشیم.

وی از رونمایی سیستم هوشمند جدید «پلیس من» در هفته ناجا خبر داد و گفت: از ابتکارات جدید و هوشمند سازی در حوزه‌های مختلف در هفته ناجا رونمایی خواهد شد تا شاهد یک حرکت بسیار خوب در اجرای مأموریت‌ها باشیم.

گفتنی است؛ سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز برای افتتاح و بازدید از چند پروژه عمرانی پلیس وارد تربت‌حیدریه شد که بازدید از سایت مسکن مهر، کلانتری در حال احداث محله شهید چمران و همچنین دیگر پروژه پلیس در منطقه گردشگری رودمعجن بخش بایگ و دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های سردار اشتری در تربت‌حیدریه بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها