سردار نقدی در یادواره ۴۵۰ شهید شهرستان خدابنده:
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: تا به امروز هیچ کشوری حتی کشورهای دارای سلاح هسته ای، همچون ایران نتوانسته مقابل تجاوز آمریکا ایستادگی کند. اینها همه مدیون خون شهدا و رزمندگان اسلام هستیم.
کد خبر: ۹۳۸۱۱۶۴
|
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در یادواره ۴۵۰ شهید شهرستان خدابنده گفت: همه داستان‌های دفاع مقدس همانند افسانه است با این تفاوت که همه آن‌ها واقعی و رخ داده است.
 
خون شهدا سمبل ایستادگی در مقابل استکبار جهانی است

سردار نقدی با قدردانی از خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان دفاع مقدس آنان را سمبل ایستادگی در مقابل تجاوز دشمن عنوان کرد و اظهار کرد: ما در دفاع مقدس با پیروی از سرور و سالار شهیدان حادثه کربلا را تکرار کردیم و امروز دشمنان ما به این باور رسیده‌اند که با زبان زور و تجاوز نمی‌شود با مردم ایران سخن گفت.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه منطق شهدای ما کاملاً متفاوت با منطق شاهان ظالم کشور بوده است، گفت: تاریخ‌نویسان مزدور که به سرویس‌های جاسوسی وابسته هستند تلاش می‌کنند تاریخ کشور ما را تحریف کنند. تاریخ ۸ هزار ساله ما را به ۲۵۰۰ سال کاهش داده‌اند.

سردار نقدی افزود: منطق شاهان ظالم همانند منطق آمریکا است. تا وقتی زور دارید زور بگویید و هر زمان که زور ندارید مقابل قدرتمندان تسلیم بشوید. سلسله پلید هخامنشی که بزرگترین کشتار‌ها و خیانت‌ها را در کشور کرد بعد از افول قدرت کشور را دو دستی تقدیم یونان کرد. از سوی دیگر ساسانیان و با گذشت زمان بعد‌ها حکومت سلجوقیان هم بعد از افول قدرت کشور را به مغول‌ها تقدیم کردند.

وی ادامه داد: منطق شهدا اینگونه نیست؛ منطق شهدا ایستادگی در مقابل زور و ستم است و ۱۰۰ درصد با منطق شاهان متفاوتو مخالف است. در تاریخ به وفور می‌خوانیم که انبیاء و معصومین مقابل جباران عالم ایستاده‌اند و افتخار می‌کنیم که راه ما، راه انبیاست.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ۸ سال جنگ تحمیلی افزود: در هشت سال جنگ تحمیلی همه کشور‌های جهان برای نابودی انقلاب اسلامی ایران به میدان آمدند و ایران با دست خالی در مقابل صدام و حمایت‌هایی که از طرف دولت‌های استکبارمیشد، درحالی که میلیارد‌ها دلار خرج نابودی ایران اسلامی کردند با تکیه بر راه انبیاء و معصومین ایستادگی کرد.

سردار نقدی با بیان اینکه زیباترین صحنه‌های عالم در دفاع مقدس اتفاق افتاده است، گفت: دشمنان می‌خواهند فرهنگ ایثار و شهادت را از جوانان ما بگیرند.

وی گفت: تاریخ‌نویسان مزدور فقط می‌خواهند نسب ملت ایران را به شاهان ظالم کلید بزنند، ولی منطق شهدا ثابت کرد که نسب ملت ایران ربطی به شاهان ندارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: تا به امروز هیچ کشوری حتی کشور‌های دارای سلاح هسته ای، همچون ایران نتوانسته مقابل تجاوز آمریکا ایستادگی کند. این‌ها همه مدیون خون شهدا و رزمندگان اسلام هستیم.
ارسال نظرات