خبرهای داغ:
تویسرکان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: امروز محور مقاومت و قدرت بسیار عظیم آن که هر روز گسترده‌تر و قوی‌تر می‌شود بیش از پیش شکست دشمنان را فراهم خواهد کرد.
کد خبر: ۹۳۸۱۱۷۸
|
۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۵

امروز محور مقاومت بیش از پیش شکست دشمنان را فراهم خواهد کرد/اجازه تغییر در مرزهای کشور را نمی‌دهیمبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسین علیی در مراسم ششمین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام، حبیب حرم «حاج حسین همدانی» که با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی و اقشار مردم در گلزار شهدای تویسرکان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داششت: از ویژگی‌های خاص سردار شهید «حاج حسین همدانی» ولایت‌مداری و محبت ایشان به اهل بیت (ع) است.

وی افزود:  به واقع ایشان حبیب حرم و مدافعان حریم آل الله بودند و به تعبیر مقام معظم رهبری «شهدای مدافع حرم اجر دو شهید دارند که در ماموریت‌های خود و هزاران کیلومتر دورتر از مرز های کشور ستودنی است».

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان داشت: مظلومیت مدافعان حرم که در رأس آنها شهید حاج قاسم سلیمانی و نفر دوم شهید حسین همدانی را از نزدیک دیدیم و مظلومانه مورد حرف و حدیث‌های بعضی‌ها قرار داشتند که این افراد برای پول مدافع حرم شدند که البته این حرف‌ها دروغی بیش نبود و تبلیغات مسمومی بود که جوابی در قیامت هم برایشان نیست.

وی با  بیان اینکه شهید همدانی در جایی گفته است که با یک نامه تیپ همدان را تشکیل دادیم و این همه با توکل به خدا بود، افزود: این شهید یک سرمایه بزرگ استانی است.

علیی در ابعاد مظلومیت شهدای حرم، با اشاره به حرف رادیکالی‌ها در ابعاد دیپلماسی که می‌گفتند چه لزومی دارد در کشورهای دیگر حضور نظامی داشته باشیم، گفت: اینها همان افراد لیبرالی هستند که  امروز مدعی مذاکره با آمریکا هستند و اقتصاد را شرطی کرده‌اند و وضعیت اقتصادی فعلی را به وجود آورده‌اند.

وی بیان داشت: بعد از پایان اعلام داعش افرادی اعلام کردند که جنگ با داعش تمام شده و دیگر بودجه‌ای برای حضور در جبهه مقاومت داده نمی‌شود، و امروز همان افراد دم از موضع‌گیری ایران مقابل طالبان و حمایت از مردم افغانستان در برابر طالبان شده‌اند؛ این افراد لیبرال چند روز پیش هم مواضعی در برابر رزمایش شمال غرب می‌گیرند که رهبری حکیم انقلاب پاسخ دندان‌شنکنی به آنها دادند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: اگر آمریکا و سگ زنجیری آن اسرائیل جنایتکار بخواهد شکست آمریکا در افغانستان و عراق را در منطقه با حضور بازیگران فرا منطقه‌ای در مرزهای شمال غربی جبران کند، کور خوانده است، ما هیچ گاه اجازه تغییر در مرزهای کشور را به هیچکس نمی‌دهیم و با اقتدار می‌ایستیم.

وی با بین اینکه در مباحث موشکی و توپخانه‌ای نیز به تکنولوژی های بالایی دست پیدا کرده‌ایم، گفت: این را دشمنان می‌دانند و جرأت حمله و تهدید ما را ندارند.

علیی به  حضور مقتدرانه مدافعانی چون حاج حسین همدانی که خونشان درخت انقلاب را تنومندتر کرده اشاره کرد و افزود: هر روز ایران قدرتمندتر از قبل می‌شود و بنیانگذار جمهوری اسلامی طوری این انقلاب را پایه‌گذاری کرده است که به طور قطع زمینه ظهور را فراهم خواهد کرد و این وعده حق الهی است.

وی ادامه داد: رسیدن به زمینه ظهور، دارای فراز و فرودهایی است که باید با بصیرت کامل و تبعیت کامل که مظهر حاکمیت الهی است، به این مهم رسید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: امروز محور مقاومت و قدرت بسیار عظیم آن که هر روز گسترده‌تر و قوی‌تر می‌شود بیش از پیش شکست دشمنان را فراهم خواهد کرد و آن رویای سیاستمداران ترکیه و کشورهای اطراف آن هم در شمال غرب محقق نخواهد شد.

وی ادامه داد: شهدا مظهر قدرت ما هستند و این شهدا و نیروهای مسلح هستند که سایه جنگ را از سر ما کم کرده و برداشته و همه اقشار مدیون این امنیت گستران هستند.

علیی با تأکید بر تبعیت از ولایت با اشاره به نظام اسلامی و حاکمیت اسلامی در کشور گفت: مشکل کشورهای منطقه مانند مصر و لیبی و امثال آنها به دلیل عدم نظام ولایی و حاکمیت الهی است؛ چراکه امامین انقلاب با تدابیر خود و استعانت از خداوند راهکار پیش‌برندگی ما در انقلاب بوده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات