خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: جوانان ما به دست مدعیان پوشالی حقوق بشر به شهادت رسیدند و به سفیران صلح، اقتدار و امنیت تبدیل شدند.
کد خبر: ۹۳۸۱۱۹۳
|
۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۸
سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز پس از استقبال و ادای احترام به شهدا در مرز بین‌المللی شلمچه در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره همه کسانی که در راه خدا و خلق خدا جان خود را فدا کردند، اظهار داشت: باز هم خوزستان رنگ و بوی شهادت گرفت و باز هم تعدادی از فرزندان مظلوم، مقتدر و غریب این دیار به آغوش خانواده و شهرشان بازگشتند تا غم دوری شان کمی التیام یابد.

وی افزود: این شهدا سفیران صلح و اقتدار و امنیت اند. این شهدا نماد و مظهر حقوق بشری هستند که به دست مدعیان پوشالی حقوق بشر در سرزمین ما پایمال شد.

سردار مرادحاجتی گفت: جمله تاریخی سردار سلیمانی عزیز که صادقانه گفت: «ما ملت شهادتیم» برای دنیا درس عبرت شد که بدانند، ملتی که خود را ملت امام حسین (ع) و ملت شهادت می‌دانند هرگز از آرمان هایشان پا پس نخواهند کشید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان متذکر شد: زندگی، خاطرات و حماسه‌های این شهدا که عده‌ای شناسایی می‌شوند و عده‌ای هم گمنام می‌مانند باید به صفحات تاریخ پرافتخار این مملکت پیوند بخورد و نسل‌های امروز و فردا بدانند که بهای این اقتدار، آرامش و امنیتی که موجود است، همین خون مطهر شهدایی است که مظلومانه با خدا معامله کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها