زاهدان/ بسیجیان خواهر پایگاه ام الائمه با تهیه ٢ دستگاه گوشی هوشمند، دانش آموزان مستعد و نیازمند حاشیه شهر زاهدان را تکریم نمودند.
کد خبر: ۹۳۸۱۲۳۵
|
۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت رقیه س گفت: خواهران بسیجی گروه جهادی باب الحوائج پایگاه ام الائمه با تهیه ٢ دستگاه گوشی هوشمند دانش آموزان مستعد و نیازمند حاشیه شهر زاهدان را تکریم نمودند.

حق نظری افزود: هزینه‌های مالی صورت گرفته جهت این امر خدا پسندانه توسط خیرین و نیکوکاران و خواهران گروه جهادی باب الحوائج پایگاه ام الائمه تأمین گردیده است که مجموع هزینه های صورت گرفته مبلغ ۶۰ میلیون ریال بوده است.

ای مقام مسئول گفت: با توجه به شیووع کرونا و عدم حضور دانش آموزان در کلاس های درس متأسفانه شاهد آن هستیم که دانش آموزان مستعد در خانوادهای نیازمند دچار افت تحصیلی شدند، لذا بسیجیان با ورود به جمع خانواده های نیازمند حاشیه شهر زاهدان خدمت رسانی به مردم محروم، نیازمند را در ادامه خدمات در حال انجام طرح شهید حاج قاسم سلیمانی دانستند و از حال این دانش آموزان مستعد با خبر شدند و با تهیه گوشی های هوشمند این خدمت رسانی را تکمیل نمودند و لیکن این عزیزان بسیجی هستند برای خدمتگزاری تا نیازمندی وجود دارد زیراکه خدمت برای بسیجیان پایانی ندارد.

انتهای پیام /

ارسال نظرات