خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان:

مردمی بودن از ویژگی‌های خاص سردار همدانی بود

همدان-فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: از ویژگی‌های خاص سردار همدانی این بود که وجه مردمی داشت.
کد خبر: ۹۳۸۱۲۶۰
|
۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰

مردمی بودن از ویژگی‌های خاص سردار همدانی بودبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مظاهر مجیدی در ویژه برنامه سالگرد شهادت شهید همدانی که در گلزار شهدای همدان برگزار شد، با بیان اینکه یک ماه قبل از شهادت سردار همدانی، ایشاان طی یک جلسه اظهار داشت: رشدی که ما در هیئت رزمندگان داشتیم یادگاری از شهدای استان همدان بوده است.

وی بیان داشت: عمده 8 هزار شهدای استان همدان در این هیئت شرکت می‌کردند.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه سردار همدانی مسئولیت این هیئت را به ما واگذار کرد که ما متوجه شدیم خود را از قید و بندهای دنیایی رها کرده است، من به سردار همدانی غبطه خوردم که خود را برای رفتن آماده کرده بود که نشان پرواز وی بود.

وی با اشاره به ویژگی‌هی شهید همدانی گفت: حاج حسین علاوه بر اینکه یک فرمانده نظامی بود، از ویژگی‌های خاص ایشان این بود که وجه مردمی داشت.

سردار مجیدی گفت: سردار همدانی بعد از بازگشت از سوریه 50 درصد وقت خود را با دیدار دوستان و آشنایان می‌گذراند.

وی عنوان کرد: مراسم تشییع سردار همدانی که با آن عظمت برگزار شد، به دلیل این خصلت شهید یعنی مردمی بودن وی بود.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: شهید همدانی هر اقدام خیری که انجام می‌داد گمنام بود و خود را نشان نمی‌داد و از رزمنده‌های دفاع مقدس که بی بضاعت بودند حمایت می‌کرد.

*شهید همدانی در برابر دشمن تکفیری تا بن دندان مسلح با قدرت ایستاد

فرمانده تیپ انصارالحسین (ع) استان همدان نیز در این مراسم عنوان کرد: فرماندهی در کشوری که با زبان آن آشنایی ندارید و تشکیل بسیج در سوریه کار بسیار سختی بود، اما شهید حسین همدانی توانست با مدیریت خود این مهم را به انجام برساند.

سردار ولی بهاریان افزود: شهید حسین همدانی در برابر دشمن تکفیری تا بن دندان مسلح که درصدد از بین بردن شیعیان بود با قدرت ایستاد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار