فرمانده پایگاه امام خامنه‌ای (مدظله) گفت: گشت‌های محله‌محور رضویون با همکاری نیروهای بسیجی در راستای پیشگیری از وقوع جرم با همکاری دستگاه قضا در سطح شهرستان سرخه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۸۱۲۹۵
|
۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ گشت محله محور رضویون پایگاه امام خامنه‌ای (مدظله) به همت عملیات پایگاه و با سرکشی حسن رادمهر فرمانده حوزه مقاومت امام موسی بن جعفر (ع) سرخه و مسئول عملیات حوزه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین یونس براتی فرمانده پایگاه امام خامنه‌ای (مدظله) در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: گشت‌های محله‌محور رضویون با همکاری نیروهای بسیجی در راستای پیشگیری از وقوع جرم با همکاری دستگاه قضا در سطح شهرستان سرخه و محله اسلامی آل یاسین در سرخه اجرا می شود.

او افزود: ظرفیت مردمی و مقتدر بسیج می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی و برقراری نظم و ارتقاء امنیت باثبات در محلات نقش اساسی داشته باشد.

امام خمینی (ره) فرمودند بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد و اینکه امام (ره) فرمایش کردند افتخارم این است که من یک بسیجی‌ام نشان دهنده جایگاه رفیع و بزرگ بسیج است.

گفتنی است ابن برنامه با صرف شام ویژه بسیجیان به همت مسول پشتیبانی پایگاه همراه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها