خبرهای داغ:
همدان-معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع نیک گفت: شهید همدانی همواره در سنگر بسیج بود و تثبیت انقلاب و حفظ انقلاب در گرو ارتش ۲۰میلیونی بود که او به عنوان استراتژی انقلاب ترسیم کرد.
کد خبر: ۹۳۸۱۳۲۶
|
۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱

شهید همدانی همواره در سنگر بسیج بود/ شهید همدانی اولین‌ها را در همدان بنیانگذاری کردبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار رضا طلایی‌نیک در مراسم ششمین سالگرد شهادت سرلشکر شهید حاج حسین همدانی که در مزار این شهید برگزار شد، اظهار داشت: سردار همدانی ۷ سنگر را به عنوان اسوه و الگو طی کرد و امروز برای نسل جوان و فعال انقلاب می‌تواند الگوی جامع الشرایط باشد.

وی افزود: قبل از انقلاب به عنوان مبارز خود را کاملا وقف کرده بود و در جبهه مخالفت با طاغوت، سردار همدانی بود و او جزء بنیانگذاران سپاه در همدان بود.

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع گفت: این شهدایی که در مزار شهدا در جوار سردار همدانی هستند تکامل یافته مکتب حاج حسین‌ها، انقلاب و امام(ره) هستند.

وی ابراز داشت: سردار همدانی با منش انقلابی که داشت خود جذب کننده سپاه بود و اولین یگان رزمی را در همدان به وجود آورد.

سردار طلایی‌نیک بیان کرد: سردار همدانی جزء فرماندهان محوری دفاع مقدس است که سبک جهادی و فرماندهی او می‌تواند در حوزه‌های دفاعی مستند شود چرا که شهید همدانی به مستندسازی دفاع مقدس اهتمام داشت و سبک دفاع مقدس را کلید زد.

وی گفت: شهید همدانی همواره در سنگر بسیج بود و تثبیت انقلاب و حفظ انقلاب در گرو ارتش ۲۰ میلیونی بود که او به عنوان مجری این استراتژی انقلاب عمل می‌کرد.

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع افزود: شهید همدانی اولین‌ها را در همدان بنیانگذاری کرد و اولین کانون بسیج در همدان، اولین اردوهای بسیج دانش آموزی در همدان توسط او بنیان شد.

وی بیان کرد: سردار همدانی در عرصه فرهنگی تفکر بسیج را به صورت کمی و کیفی ترسیم کرد و هیئت انصارالحسین(ع) را تشکیل داد.

سردار طلایی نیک ابراز داشت: این سبک شهید همدانی و حاج قاسم سلیمانی و سبک پاسداران و نیروهای ولایی است که حاضر هستند تمام مشقات را بپذیرند.

وی با بیان اینکه ایشان جریان ضدانقلاب را پیگیری کرد، گفت: ۱۷ هزار شهید ترور داشتیم و امروز امنیت خود را مدیون سردار همدانی‌ها هستیم که با تدبیر درست سعی کردند امنیت را به کشور برگردانند.

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع با بیان اینکه سردار همدانی جبهه مقاومت را تحکیم بخشید، عنوان کرد: اگر بخواهیم این جبهه را بشناسیم این سنگر به دست سردار همدانی‌ها است و در سنگرهای جهادی، سیاسی، نظامی، اخلاقی، اجتماعی و در عرصه‌های مختلف حضور داشت.

وی گفت: سرمایه سردار، سرمایه ایمان، اخلاق، ولایتمداری، تقوا و ساده زیستی است که خانواده شهید همدانی یک خانواده موفق و سرمشق بود که توانست این پرواز و اوج‌گیری را داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات