خبرهای داغ:
گروه ۶۵ نفره جهادی-پزشکی ثارالله تهران در مناطق کم برخوردار شهرستان بندرامام خمینی، اردوی جهادی برگزار کردند.
کد خبر: ۹۳۸۱۳۷۵
|
۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹
مسئول گروه جهادی - درمانی ثارالله تهران با بیان اینکه یکی از رسالت‌های این گروه که متعلق به شرکت ملی صنایع مس ایران است، اجرای مسئولیت اجتماعی است اظهار داشت: در همین راستا جمعی از پزشکان خیر و جهادگر برای ارائه خدمات درمانی راهی مناطق کم برخوردار کشور از جمله شهرستان بندر امام خمینی شدند.


عباس صفری، گروه جهادی پزشکی اعزامی به بندرامام خمینی را شامل پزشکان متخصص دندانپزشکی، اطفال، داخلی، زنان، چشم پزشکی، ارتوپد، سونوگرافی، عمومی، روانشناسی متخصص تغذیه و دکتر داروساز برشمرد و اضافه کرد: اردوی این تیم در بندرامام خمینی ۳ روزه است.


وی با بیان اینکه تمامی خدمات ارائه شده به بیماران رایگان است اظهار داشت: جامعه هدف اردوی جهادی – پزشکی گروه ثارالله برای ارائه خدمات درمانی، ۲ هزار نفر از اهالی شهر و روستا‌های شهرستان بندرامام خمینی است.


مسئول گروه جهادی - درمانی ثارالله تهران یادآور شد: در این اردو خدمات پرستاری، تزریقات و خدمات داروخانه نیز به صورت رایگان برای مردم در نظر گرفته شده است.


در ادامه مسئول قرارگاه امام علی (ع) بندرامام خمینی، با بیان اینکه جهادگران این قرارگاه پس از غربالگری افراد کم برخوردار و نیازمند درمان، عامل حضور گروه جهادی - درمانی ثارالله تهران در این شهرستان شدند، اضافه کرد: یکی از مسائل مهم در برخی شهر‌های شهرستان بندر امام خمینی نبود مراکز درمانی و بیمارستان‌های مجهز است.


گروه جهادی - درمانی ثارالله تهران برای برگزاری اردوی سه روزه خود، بیش از ۵۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی را به شهرستان بندر امام خمینی گسیل کرده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها