خبرهای داغ:
پیکر زنده یاد حاج «احمد طهماسبی» جانباز سرافراز دفاع مقدس روز گذشته همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) در آستان امامزاده جمال (ع) قم به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۹۳۸۱۴۴۵
|
۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، پیکر زنده یاد حاج «احمد طهماسبی» جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس با حضور جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه، هادیان سیاسی و فرماندهان و نیرو‌های مسلح استان قم و عقیدتی سیاسی ناجا در آستان امامزاده جمال (ع) به خاک سپرده شد.

مرحوم «طهماسبی» متولد گرگان و از هادیان سیاسی کشوری بود و در زمینه روشنگری، از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، در قالب سخنرانی، نشست سیاسی و تالیف کتاب و برگزاری کلاس‌های عقیدتی سیاسی، از هیچ کوششی دریغ نمی‌کرد.

عمده فعالیت وی پس از بازنشستگی از سپاه، تالیف حداقل ۹ عنوان کتاب در زمینه‌های تربیتی، حجاب، کودک و نوجوان، جنگ نرم و نیز ارائه مشاوره‌های مربوط به ازدواج و خانواده در قالب تولید نرم افزار و کتاب و جلسات مشاوره بود.

حضور و سخنرانی تربیتی و روشنگرانه در جمع اقشار مختلف بسیجی بویژه بسیج فرهنگیان در مناسبت‌های مختلف، بخشی از کارنامه درخشان انقلابی وی محسوب می‌شود.

مرحوم طهماسبی حدود ۳۰ سال در قم سکونت داشت، اما تابستان‌ها برای تحقیقات علمی و تالیف کتاب در یکی از روستا‌های گرگان به سر می‌برد.

این مرد خستگی ناپذیر سرانجام از ۲۷ شهریور سال جاری درگیر ویروس کرونا شد و پس از چندین روز بستری در بیمارستان، دارفانی را وداع کرد.

همسر وی نیز بازنشسته آموزش و پرورش و از معلمان بسیجی استان قم است.
 
وداع با پیکر جانباز دفاع مقدس «احمد طهماسبی» در قم+ تصاویر
 
وداع با پیکر جانباز دفاع مقدس «احمد طهماسبی» در قم+ تصاویر
 
وداع با پیکر جانباز دفاع مقدس «احمد طهماسبی» در قم+ تصاویر

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها