رسانه های انقلابی باید سیره اهل بیت (ع) را تبیین کنند

کارشناس مسائل دینی با تأکید بر تبیین درست اساس و سیره اهل بیت (ع) از سوی رسانه های انقلابی، گفت: بسیاری از مردم به ویژه جوانان دچار مشکلات و شبهات هستند.
کد خبر: ۹۳۸۱۴۵۳
|
۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت الاسلام میر شمس اکبر حسینی عصر پنج‌شنبه در مراسم عزاداری شهادت امام رضا (ع) که به همت انجمن بانوان خبرنگار و روزنامه‌نگار استان گیلان برگزار شد، با بیان اینکه فهم از شرایط مهم‌تر از ابزار‌ها است، گفت: زندگانی پر خیر و برکت امام معصوم تا قیامت جاودانه بوده و هر حرکت آن‌ها دارای پیام‌ها و ابعاد مختلفی است.

این کارشناس مسائل دینی با اشاره به اینکه صلح امام حسن (ع) به معنای تسلیم شدن نبود، تصریح کرد: ائمه اطهار (ع) با اقدامات خود به مردم فهماندند که شرط رسیدن به توحید پیروی از راه امامان و بندگان برگزیده خداوند است.

وی با بیان اینکه دشمنان مراسم مربوط به ائمه را صرفاً احساسی کرده‌اند، افزود: احساس باید همراه با عمق و شناخت نیز باشد و پرهیز از نگاه صرفاً احساسی در شرایط فعلی ضروری است.

حسینی با تاکید بر اینکه رسانه‌های حزب اللهی و انقلابی باید اساس اهل بیت (ع) را درست انتقال دهند، تصریح کرد: بسیاری از مردم به ویژه نسل جوان دچار مشکلات خطرناک و شبهات هستند.

کارشناس مسائل مذهبی با اشاره به افزایش نفاق در جامعه، بیان کرد: افرادی که از اساس به ارزش‌های دینی باور ندارند آسیب‌های زیادی را در حوزه‌های مختلف به ویژه فرهنگ و سیاست وارد می‌کنند.

در پایان این مراسم پرچم مطهر حرم امام رضا (ع) به عنوان تبرک میان حضار گردانده شد و مداحی حاج محمدحسین احمدی نیز حال و هوای مراسم را حسینی کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار