خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه سردشت گفت: طی امسال در راستای مردم یاری و محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار این شهرستان با هزینه بالغ بر۳۰ میلیارد ریال طرح های عمرانی اجرا کرده ایم.
کد خبر: ۹۳۸۱۴۹۴
|
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲

سرگرد عبدالله آذرنییاد امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سردشت، اظهار کرد: در راستای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر مردم یاری و محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار، بسیج سازندگی سپاه این شهرستان امسال ۲۵ طرح عمرانی با هزینه بیش از ۳۰ میلیارد ریال اجرا کرده است.

وی افزود: این طرح ها شامل احداث ۱۱ واحد مسکونی مددجویی، ۲ طرح تامین آب شرب روستایی و انتقال آب به مزارع کشاورزی به طول هزار متر، احداث ۲ جاده روستایی، احداث ۲ دهنه پل، دیوار ساحلی، سیل کش، مرمت و بازسازی ۶ باب خانه محروم و خانه عالم است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سردشت بیان کرد: برای اجرای این طرح ها از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) و سپاه شهدای آذربایجان غربی هزینه شده و با اتمام آنها ۳۰۰ خانوار روستایی مناطق کم برخوردار این شهرستان از مزایای آن بهره مند شده اند.

وی افزود: انتظار می رود تا پایان سال ۳۰ طرح عمرانی دیگر که در دست اجرا هستند نیز در مناطق کم برخوردار و محروم این شهرستان به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از سردشت، شهرستان مرزی سردشت که از شهرستان های محروم آذربایجان غربی است با جمعیت ۱۲۰ هزار نفر در جنوب استان و در جوار مرزهای عراق واقع شده و دارای سه بخش ربط ، مرکزی و وزینه با ۶ دهستان و ۲۷۰ روستا و چهار است.

انتهای پیام

ارسال نظرات