یادواره شهدا توسط پایگاه ریحانه النبی حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی یزد

یادواره شهدا در محله محمود آباد با سخنرانی حجت الاسلام علی رضا دهقانی با همت بسیجیان پایگاه ریحانه النبی حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۱۵۳۶
|
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: دهقانی گفت: امشب دور هم جمع شده ایم تا از سجایای ارزشمند و کرامات عدیده‌ی شهدای گمنام بهره ببریم هر چند سخن گفتن از جان نثاران راستین کاری صعب و دشوار است و به سختی حق مطلب ادا می‌گردد، ولی آب دریا را اگر نتوان کشید، هم به قدر تشنگی باید چشید.
وی خاطر نشان کرد: تجلیل و تبجیل از شهدای گمنام، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مایه‌ی بقای انقلاب اسلامی است و به برکت شهدای انقلاب امروز ایران اسلامی در عرصه‌های ملی و بین المللی بر قلل رفیع و منیع افتخار ایستاده است.
دهفانی تاکید کرد: تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدای گمنام یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است. شهدا با تاسی از اعمال و رفتار امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری، از خود گذشتگی و شجاعت، شهامت و صداقت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی نمودند و حماسه‌ای جاوید آفریدند.
وی در آخر گفت:ان شاء الله همه‌ی ما در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و ... پاسدار واقعی ارزش‌ها و اهداف نظام مقدس اسلامی بوده و با عمل به دستورات و احکام الهی و منویات بزرگ مقام معظم رهبری الگویی شایسته برای جوانان و همه آحاد ملت به شمار آییم.چ
ارسال نظرات
آخرین اخبار