27 بسته معیشتی در محله اسلامی آل یاسین در سرخه توزیع شد

امام محله اسلامی آل یاسین سرخه از توزیع 27 بسته معیشتی به ارزش 70 میلیون و 200 هزار ریال با یاری خرین و گروه های جهادی در این محله خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۱۵۴۳
|
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ در راستای کمک های مومنانه و رزمایش مواسات 27بسته معيشتي هر بسته به ارزش  2 میلیون و ششصد هزار ریال و در مجموع به ارزش 70 میلیون و 200 هزار ریال به همت پایگاه های مقاومت حضرت معصومه (س) و پایگاه امام خامنه‌ای (مدظله) به نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا در محله اسلامی آل یاسبن شهرستان سرخه اهدا شد.

در حاشیه این اقدامات مومنانه حجت الاسلام و المسلمین یونس براتی امام محله آل یاسین در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در جهت پیروی از منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تداوم رزمایش مومنانه و همدلانه به همت گروه های جهادی و با یاری خیرین اهدایی پایگاه های مقاومت حضرت معصومه (س) و پایگاه امام خامنه‌ای (مدظله) اقدام به بسته بندی و توزیع 27 بسته معیشتی به ارزش 70 میلیون و 200 هزار ریال کردند.

او افزود: همچنین 12 کیلو گوشت گوسفندی به ارزش 19 میلیون و 500 هزار ریال و 100 کیلو سیب به همت گروه جهادی بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

امام محله آل یاسین در ادامه اضافه کرد: باتوجه به آغاز سال تحصلی جدید مبلغ 2 میلیون ریال به منظور خرید کفش دخترانه به یک دانش آموز اهدا شد.

براتی در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم با انجام این اقدامات مومنانه بتوانیم گوشه ای از آلام و رنج های خانواده های نیازمند را بکاهیم.

گفتنی است بسیجیان و گروه جهادی پایگاه حضرت زینب (س) نیز اقدام به ذبح یک راس گوسفند و توزیع بین نیازمندان کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار