فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به آحاد فرماندهان، افسران، کارکنان، درجه داران، سربازان و خانواده های محترمشان تبریک می گویم.
کد خبر: ۹۳۸۱۵۷۰
|
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار "حسین اشتری" طی سفر کاری به استان خراسان رضوی به منظور رصد و بررسی وضعیت انتظامی و امنیتی این استان، به صورت سر زده از برخی یگان‌های انتظامی شهرستان های کاشمر، تربیت حیدریه و کوهسرخ بازدید و روند خدمات انتظامی به مراجعان را رصد و ارزیابی کرد.

سردار اشتری در حاشیه بازدید سرزده از یگان‌های انتظامی و برخی شهرستان‌های تابعه استان خراسان رضوی با اشاره به شعار هفته ناجا در سال جاری با عنوان "پلیس هوشمند، امنیت پایدار"، اظهار داشت: فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به آحاد فرماندهان، افسران، کارکنان، درجه داران، سربازان و خانواده های محترمشان تبریک می گویم، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والا مقام ناجا، از تلاش شبانه روزی و مجاهدات آحاد نیروهای پلیس از مرز تا مرکز قدردانی می کنم.


وی از تلاش مضاعف پلیس برای افزایش خدمات انتظامی توامان با تسهیل و تسریع امور با تکیه بر فناوری های هوشمند به منظور توسعه امنیت پایدار خبر داد و اظهار داشت: همزمان با گرامیداشت هفته ناجا در سال جاری و به منظور کاهش پیامد های اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا و کمک به هموطنان، تمهیدات ویژه ای به منظور ترخیص خودروهای توقیفی و رسوبی(فاقد دستور قضایی یا عدم تصادف منجر به جرح و فوت) در پارکینگ های سراسر کشور پیش بینی شده است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور اضافه کرد: مالکان خودروها یا متصرفان موتورسیکلت های توقیفی و رسوبی (فاقد دستور قضایی یا عدم تصادف منجر به جرح و فوت)، می توانند با در دست داشتن مدارک و مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ از این تسهیلات ویژه بهره مند شوند.

وی یادآور شد: با تلاش های پلیس این امکان فراهم شد هزینه نگهداری وسایل نقلیه در پارکینگ ها که مربوط به بخش خصوصی می باشند مطابق با تعرفه های سال ۹۴ محاسبه و دریافت شد. ضمناً طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی، شامل خودروهایی که به دلیل عدم رعایت محدودیت‌های کرونایی جریمه و توقیف شده‌اند، نیز می‌گردد.

فرمانده ناجا بیان کرد: طرح تقسیط جرایم معوق از ۱۲ ماه به ۱۸ ماه ارتقاء یافته و این امکان فراهم شده که مالکان وسایط نقلیه توقیفی و رسوبی در بازه زمانی ۱۸ ماهه جرایم معوق را به صورت" تقسیطی" و "تدریجی" پرداخت کنند که اتخاذ این سیاست و تدبیر به منظور کمک به حال و رفاه مردم در شرایط کرونایی حال حاضر و کاهش فشارهای اقتصادی ناشی از این شرایط است.

سردار اشتری بیان کرد: دستور عدم توقیف خودروها با بیش از ۳ میلیون تومان جریمه را نیز در بازه زمانی گرامیداشت هفته ناجا به پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ابلاغ و اعلام کرده ایم.

سردار اشتری در پایان این سفر کاری، با برخی خانواده های معظم شهدا دیدار و گفت و گوی صمیمانه داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها