شاهرود_شرکت بومی سازان آوای هوشمند رایکا از فروردین ۱۴۰۰ در مرکز رشد و فناوری‌های نوین دانشگاه صنعتی شاهرود در زمینه تولید و طراحی نرم افزار‌های تحت وب و اپلیکیشن و هوش مصنوعی فعالیت دارد.
کد خبر: ۹۳۸۱۶۵۰
|
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹

تولید دو محصول نرم افزاری در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، شرکت بومی سازان آوای هوشمند رایکا از فروردین ۱۴۰۰ در مرکز رشد و فناوری‌های نوین این دانشگاه در زمینه تولید و طراحی نرم افزار‌های تحت وب و اپلیکیشن و هوش مصنوعی فعالیت دارد.
سید مصطفی فرمان بر فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد هوش مصنوعی از دانشگاه صنعتی شاهرود و مدیرعامل شرکت بومی سازان آوای هوشمند رایکا در گفتگویی به دو محصول تولیدی این شرکت اشاره کرد و گفت: شرکت رایکا در سال گذشته یک قرارداد همکاری با شرکت پیشگامان هوشمند شاهکار به امضا رسانده است و مسولیت تولید نرم افزار‌های شرکت پیشگامان را عهده دار است. در این راستا دو محصول یکی در زمینه حمل و نقل و اتوماسیون اعلام بار به نام "کاروان" و دیگری در زمینه مدیریت اطلاعات سهامداران به نام "سهام وارف" تولید کرده است.
او همچنین تاکید نمود: این دو محصول هم اکنون در شهرستان شاهرود شناخته شده و مورد استفاده کاربران هستند و بیش از ۲۰ شرکت حمل و نقل شهرستان شاهرود، انجمن صنفی راننگان شاهرود با بیش از ۱۰۰۰ راننده، کارخانه سیمان فولاد شاهرود اعلام بار و تخصیص راننده را از طریق سامانه کاروان به آدرس carvann.ir به انجام می‌رسانند.
فرمان بر در ادامه اضافه کرد: همچنین نرم افزار سهام وارف نیز به آدرس msmarket.ir فعال است و بیش از حدود ۱۰ شرکت تعاونی و سرمایه گذاری، مانند ذوب آهن شاهرود، شرکت ره آورد شاهرود، کاراوران شاهرود، زعفران کارن و توسعه عمران از آن بهره برداری می‌کنند.
شرکت رایکا دو سال گذشته توسط ایشان و سعید حسنی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی شاهرود با استقرار در پارک علم و فنآوری استان سمنان تاسیس شد و هم اکنون ۱۳ عضو به صورت دایمی و پاره وقت با شرکت همکاری دارند.
محمد محمدی مدیر مالی و مدیر کسب کار و مشاور شرکت و بنیان گذار شرکت پیشگامان هوشمند شاهکار به عنوان کارفرمای شرکت رایکا، مهدی اشرفی متخصص بازاریابی و بنیان گذار شرکت پیشگامان هوشمند شاهکار، سید مصطفی فرمان بر مدیرعامل، سعید حسنی به عنوان مدیر فنی و رئیس هیت مدیره، امین عامریان به عنوان توسعه دهنده ارشد بک اند و عضو هیت مدیره، سید حسین میر حسینی به عنوان توسعه دهنده ارشد فرانت و عضو هیت مدیره، محسن باقری برنامه نویس، نیلوفر عامریان برنامه نویس و وجیهه عامری به عنوان برنامه نویس از جمله اعضایی هستند که در شرکت رایکا فعالیت می‌نمایند.
شرکت بومی سازان آوای هوشمند رایکا در فروردین ۱۴۰۰ از پارک علم و فن آوری استان سمنان به مرکز رشد دانشگاه صنعتی شاهرود منتقل شد؛ لذا ضمن برگزاری دوره‌های آموزشی برای مسیر راه یادگیری توسعه دهنگان وب و اپلیکیشن، علاقمند به همکاری با دانشجویان خلاق و علاقمند به برنامه نویسی به صورت کارآموزی، استخدامی و پروژه‌ای می‌باشد و از علاقمندان دعوت می‌نماید جهت اطلاعات بیشتر با شرکت رایکا در ارتباط باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها