سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به مناسبت هفته نیروی انتظامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۸۱۶۵۲
|
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به مناسبت هفته نیروی انتظامی بیانیه‌ای صادر کرد و ضمن قدردانی از زحمات بی‌شائبه این نیروی خدوم، یاد و خاطره شهدای ناجا را گرامی داشت. در متن این بیانیه آمده است:

«بدون شک، پیشرفت، تعالی و نیل به توسعه همه‌جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌کند تا در سایه این امنیت، فعالیت‌ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد. برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها با زحمات مخلصانه عزیزان ناجا واقعیت پیدا می‌کند. هفته نیروی انتظامی موسم تکریم و پاسداشت مجاهدت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های ناجا است که با تلاش خستگی‌ناپذیر و ایثار بی‌وقفه مشغول خدمت‌رسانی بی‌منت برای استقرار سلامت و امنیت جامعه هستند.

نیروی انتظامی ضمن نقش‌آفرینی‌های ماندگار در هشت سال دفاع مقدس، پس از جنگ نیز به تأسی از آموزه‌های اسلامی و تعالیم ناشی از توصیه‌ها و رهنمودهای حضرت امام خمینی (رحمت‌الله علیه) و فرماندهی معزز کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مأمن و تکیه‌گاه ملت ایران بوده و در سایه قانون مداری، تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود را برای تعمیق امنیت و آرامش مردم قدرشناس کشورمان به کار گرفته است.

بخش اعظمی از امنیت مثال‌زدنی کشور، مرهون ایثار، فداکاری و جانبازی غیورمردان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است و در این راستا فرمانده معظم کل قوا می‌فرمایند: امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می‌کنند و به آن اعتماد دارند.

نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ قرین با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی‌عصر (عج) در ایجاد امنیت و آسایش مردم با تلاش فراوان جان خود را نثار کرده‌اند و با شجاعت، هوشیاری و بهره‌گیری از دستاوردهای عملی و فنی در راستای تأمین نظم و امنیت جامعه گام برداشته و هرگاه خطری این مرز پرگهر را آماج تهدید قرار داده است، بی‌محابا آسایش خود را فدا کرده و با شجاعت مثال‌زدنی، آرامش را برای هم‌وطنان خود به ارمغان آورده‌اند.

سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران نیروی انتظامی جمهوری اسلامی این هفته را به تمامی جان‌برکفان نیروی انتظامی تبریک می‌گوید.»

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها