مسئول بسیج جامعه کشاورزی سمنان گفت: بسیج جامعه کشاورزی ارائه خدمات رایگان در مناطق مختلف روستایی و عشایری شهرستان سمنان را در دستور کار خود قرار داده است.
کد خبر: ۹۳۸۱۶۸۷
|
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ سیدحسین موسوی، مسئول بسیج جامعه کشاورزی سمنان در دیدار با رئیس اداره دامپزشکی سمنان اظهار داشت: کمک به جهش تولید محصولات دام و طیور در مسیر دستیابی به امنیت غذایی پایدار در سراسر نقاط کشور جمهوری اسلامی ایران از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی و اولویت بخش کشاورزی است.

وی تأکید کرد: حرکت در مسیر تحقق این هدف، نیازمند داشتن نیروهای متعهد و متخصص در قالب کلینیک های سیار دامپزشکی با روحیه ایثارگری و جهاد در راه خدا برای خدمت صادقانه به مردم، از نیازمندی های امروز جامعه است.

مسئول بسیج جامعه کشاورزی سمنان عنوان کرد: دامپزشکان می توانند در شرایط بحرانی خشکسالی موجود در کشور که آسیب های جدی وارد کرده و همچنین مشکلات در تامین نهاده های دام و طیور مورد نیاز روستاییان و عشایر، از خدمات ارزشمند و کلیدی دامپزشکان جهادی در مسیر تولید گوشت قرمز و سفید گام های موثر و بلندی بردارند.

موسوی اظهار داشت: بسیج جامعه کشاورزی و منابع طبیعی، در قالب گروه های جهادی دامپزشکی در مناطق مختلف روستایی و عشایری، به ویژه مناطق محروم خدمات ویزیت رایگان دام و طیور را برای افزایش بهره وری تولید محصولات دام و طیور،  در دست اجرا دارد که قابل تقدیر است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها