خبرهای داغ:

رتبه برتر استان اصفهان در کنترل جرایم خشن و سرقت/ دولت از معیشت کارکنان ناجا حمایت کند

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: مجموعه نیروی انتظامی استان با تمام وجود در کنار سایر دستگاه‌های امنیتی مفتخر است که در بین استان‌های طراز‌ اول کشور در جهت کنترل جرایم خشن و سرقت رتبه برتر را دارد.
کد خبر: ۹۳۸۱۷۱۸
|
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک ضمن تبریک حلول ماه مبارک ربیع‌الاول و هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: مجموعه نیروی انتظامی امروز به عنوان پلیس خدمت‌گذار در خدمت مردم است و در مقابل زیاده‌خواهان و آن‌هایی که قصد برهم زدن نظم و امنیت این جامعه اسلامی را‌ دارند با تمام قوا ایستاده است؛ اقتدار در مقابل اشرار و زیاده‌خواهان و رافت و مهربانی در مقابل شهروندان از اصول ناجا است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: امروز  تمام همکارانم با کمترین امکانات و مزایا با تمام وجود در جهت حراست از انقلاب اسلامی و ارزش‌های الهی آن تا پای جان ایستاده‌اند، مهم‌ترین رسالت همکارانم در کنار سایر دستگاه‌های امنیتی، برقراری امنیت است.

وی با بیان این که امروز نیروی انتظامی در خط مقدم دفاع از حقوق مردم برای استقرار و پایداری امنیت با تمام وجود به دنبال خدمت به نظام مقدس اسلامی و پیاده‌سازی منویات مقام معظم رهبری است، بیان داشت: همکارانم تمام قد برای ایجاد امنیت پایدار در مرزها تا مقابله با اشرار و مفسدان اقتصادی و مقابله با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی و توطئه‌کنندگان عرصه فرهنگی پای کار هستند.

بهره‌گیری از نخبگان و عناصر انقلابی در جهت ارتقای سطح امنیت

میرحیدری با بیان اینکه پلیس به عنوان ملجا مردم عزیز در مقابل افراد شرور سینه سپر کرده و ایستاده است، افزود:  نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در تلاش است تا با بهره‌گیری از نخبگان و تمام عناصر انقلابی و موثر در حوزه امنیت در جهت ارتقای سطح امنیت برای آرامش مردم وجود خودش را هزینه کند.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: پلیس انقلابی، باهوش، صبور و حامی مردم حرکت خود را در جهت تعالی برای میل به جایگاه واقعی خود در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی دنبال می‌کند؛ هوشمند سازی پلیس در جهت حفظ ارتقای سطح کارآمدی از راهبردهای اساسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی است.

وی افزود: وجود سامانه‌های هوشمند و گسترش و توسعه آن در حوزه‌های تخصصی حاکی از جدی بودن اراده پلیس برای افزایش خدمات خودش به جامعه و خدمت و اشرافیت بیشتر به امور ناجا است.

میرحیدری با بیان این که لباس پلیس، لباس خدمت‌گذاری است و مجموعه نیروی انتظامی استان با تمام وجود در کنار سایر دستگاه‌های امنیتی مفتخر است که در بین استان‌های طراز‌ اول کشور در جهت کنترل جرایم خشن و سرقت رتبه برتر را  دارد، افزود: اگر پنج استان در سطح کشور کاهش سرقت را در سال ۱۴۰۰ رقم زده استان اصفهان از استان‌های برتر و درجه اول با توجه به حساسیت‌های خاص واقع شده، چهار استان دیگر استان‌های درجه ۳ هستند.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان عنوان داشت: امروز این افتخار این را داریم که با همدلی و هم‌افزایی که بین پلیس و دستگاه‌های امنیتی وجود دارد جرایم تشخیص در استان قریب به ۶۰ درصد کنترل شده و از تک تک همکارانم و سربازان عزیز که نام آنها جایی برده نمی‌شود، درجه‌داران قهرمان و افسران ایران تشکر می‌کنم.

وی در پایان با تاکید بر اهمیت معیشت کارکنان نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: انتظار همکاران ما توجه بیشتر دستگاه‌ها برای ارتقای معیشت کارکنان ما است تا نیروها دغدغه زندگی و امور روزمره خود را نداشته باشد و تمام وجود خود را در خدمت مردم شریف و عزیز قرار دهند.

ارسال نظرات