خبرهای داغ:
عظیمی گفت: از بین شرکت کنندگان چهل و چهارمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف در مرحله استانی، ۹ نفر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
کد خبر: ۹۳۸۱۷۳۲
|
۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۶

علی عظیمی رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان قزوین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به اعلام اسامی راه یافتگان به چهل و چهارمین دوره از مسابقات کشوری قرآن کریم اوقاف بیان کرد: از بین شرکت کنندگان چهل و چهارمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف در مرحله استانی، ۹ نفر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

وی گفت: در بخش آقایان در رشته قرائت تحقیق، میثم سروری فر، علی متولی و سیدمصطفی حسینی، در رشته حفظ کل سعید علی اکبری، در حفظ ۲۰ جز محمد جواد مهجور، در رشته قرائت ترتیل مهدی جوزی، از استان قزوین به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان قزوین اظهار کرد: در بخش بانوان در حفظ کل سیده مهناز حسینی و سکینه صفری و در حفظ ۲۰ جز مریم سیاهکالی به مرحله نیمه نهایی مسابقات راه یافتند.

عظیمی با اشاره به زمان برگزاری مسابقات نیمه نهایی چهل و چهارمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف عنوان کرد: ۲۵ مهرماه سالجاری، با حضور ناظر و هادی حافظ که از طریق سازمان تعیین می شود، تلاوت شرکت کنندگان در استان ضبط شده و به تهران ارسال خواهد شد.

وی افزود: در نهایت، ارزیابی توسط تیم داوران که در تهران مستقر می باشند انجام می شود و نفراتی که در این مرحله موفق به کسب نمرات حدنصاب شوند به مرحله کشوری راه می یابند. مرحله کشوری نیز که در قالب مرحله فینال مسابقات می باشد هنوز تصمیمی اتخاذ نشده و درصورتی که شرایط کرونایی بهبود یابد، فینال مسابقات به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

گفتنی است ۶۹ نفر در چهل و چهارمین دوره از مسابقات سراسری قرآنی اوقاف در مرحله استانی شرکت کردند که از این تعداد ۹ نفر موفق به راهیابی به مرحله نیمه نهایی شدند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها