خبرهای داغ:
شاهرود_فرمانده پلیس راه آهن شمالشرق یک گفت: کشف کالای قاچاق، سلاح و مهمات، نسبت به سال گذشته افزایش آماری چشمگیری داشت که این امر نشان از همت و تلاش مضاعف همه نیرو‌ها در حوزه اجرایی بود.
کد خبر: ۹۳۸۱۷۶۰
|
۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ محمود کریمی مقدم در آیین صبحگاه مشترک پلیس راه آهن شمال شرق (۱) به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، با بیان اینکه نیروی انتظامی یک سازمان مقتدر و ولایتمدار است، گفت: افتخار نیروی انتظامی این است که پیرو ولایت فقیه و در مسیر امنیت کشور گام بر می‌دارد.
فرمانده پلیس راه‌آهن شمالشرق (۱) با اشاره به اینکه امنیت یک محصول اجتماعی است، افزود: همه سازمان‌ها و مردم باید دست در دست هم کمک کنند تا در مسیر امنیت کشور گام برداشته شود.
او ادامه داد: پلیس راه آهن شمالشرق (۱) با همه توان امنیت بیش از یکهزار و ۳۰۰ کیلومتر مسیر ریلی را تامین می‌کند و با افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت را دارند با جدیت برخورد می‌کند.
کریمی مقدم با بیان اینکه پلیس راه آهن شمالشرق در حوزه پیشگیری از سرقت اقدامات مناسبی انجام داد، اظهار کرد: کشف کالای قاچاق، سلاح و مهمات، نسبت به سال گذشته افزایش آماری چشمگیری داشت که این امر نشان از همت و تلاش مضاعف همه نیرو‌ها در حوزه اجرایی بود.
فرمانده پلیس راه‌آهن شمالشرق (۱) با بیان اینکه پیشگیری از جرم مقدم بر هر کاری است، ابراز کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب قصد تخریب نظام جمهوری اسلامی را دارند، اما آن‌ها بدانند جوانان پرشور انقلاب بیدار، هوشیار و در صحنه هستند و این اجازه را نمی‌دهند که آنان به اهداف شوم خود برسند.
صبحگاه مشترک پلیس راه‌آهن و گردان امنیتی شهید کرمانیان بسیج ادارات به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی امروز در اداره کل راه‌آهن شمال شرق (۱) برگزار شد. در این آیین از درجه داران و سربازان نمونه با اهدای لوح تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها