خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین عبادی: افرادی که در مکتب غرب و استعمار تربیت می شوند. هر جا فساد و آدم کشی است از سوی وحشی های غربی و اروپایی است، آن ها سرمنشأ اختلافات، فتنه ها و درگیری ها هستند.
کد خبر: ۹۳۸۱۸۱۱
|
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی و مرزبانی خراسان جنوبی که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و هفته نیروی انتظامی، گفت: نیرو‌های نظامی و انتظامی در سطح دنیا حضور دارند که از نظر شیوه کار، تاکتیک، امور فنی و تکنیک به هم شبیه هستند، اما از جهت اهداف و مقاصد ۱۸۰ درجه با نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران تفاوت دارند.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی، بیان کرد: نیرو‌های نظامی و انتظامی در برخی از کشور‌ها یک معامله کرده اند و از منافع سوء و شکم و شهوت یک عده افراد انسان خوار که کثیف‌ترین نوع انسان‌ها هستند حفاظت می‌کنند و مأموریت آن‌ها برای منافع یک عده ویژه خوار سرکوب کردن مردم است، اما نیرو‌های مسلح از جمله نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با خدا معامله کرده اند و به تعبیر امام علی (ع) حصون الرعیه و دژ و حافظ جان، مال و ناموس مردم هستند که این مایه فخر است و ۱۸۰ درجه با آن‌ها تفاوت دارد.

وی افزود: انسان در یک حرکت از نقص به کمال ابتداً حیوان آفریده شده و مشترکاتش مشترکات حیوانات است، اما در سیر تکاملی که انسان کامل می‌شود جایگاه بالاتر از فرشته دارد، خدا بندگانش را دوست دارد، خدا دشمن کفر کافر و ظلم ظالم است و آن را دوست ندارد، اما خود او را که دوست دارد.

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی، اظهار داشت: سلسله پیامبران و جانشینان پاک آن‌ها آمدند تا انسان را به جایگاه اصلی او برسانند، اگر انسان را به جایگاه اصلی او برسانند همه آنچه که باید با زحمت، تلاش و شهادت حفظ شود با ایمان حفظ می‌شود، متأسفانه هر جا جهل بوده ظلم هم بوده و بشر در جهل و ظلم تاریخ را سیاه کرده است.

وی ادامه داد: زمان معاصر ما به دلیل اینکه دوره آخرالزمان می‌باشد و سلطه بر کل جهان است از هر زمانی خطرناک‌تر است، دشمن لحظه به لحظه نفوذ پیدا می‌کند، وسوسه می‌کند، گمراه می‌کند و خون می‌ریزد، ما به سوی آرمانی حرکت می‌کنیم که باعث می‌شود انسان روی پای ایمانی خودش بایستد و خودش را نگه دارد، اینجاست که انسان نه تنها به حقوق کسی تعدی نمی‌کند بلکه ایثار می‌کند و در حالی که خودش نیازمند است ترجیح می‌دهد به دیگری کمک کند و لذت الهی ببرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: حرکت ما به این سمت است، اما آنچه در صحنه جهان امروز مشاهده می‌کنیم حضور دشمن است که وقت سوزی، کارشکنی، تحریک و تهمت می‌زند، در هر قالبی شیطنت می‌کند تا مخالفت ایجاد کند و خون ریزی به پا کند که این موضوع همیشه در دنیا بوده است.

امام جمعه بیرجند، گفت: امروز شیطان بزرگ، غرب به سرکردگی آمریکا است لذاست که هر جا مفاسدی است می‌بینید از ناحیه آن‌ها است، البته کسانی که آن‌ها را یاری می‌کنند بدتر از آن‌ها هستند، آن‌ها به هر کشور و مردمی که بتوانند تسلط پیدا می‌کنند می‌خواهد آن کشور ویتنام، یمن، نیجریه یا سوریه باشد.

وی ادامه داد: آن‌ها مردم را می‌کشند، می‌سوزند و آواره می‌کنند، آن‌ها مانند یک درنده از ظلم لذت می‌برند اینجاست که به تعبیر سردار دل‌ها در نامه‌ای خطاب به دخترش می‌نویسد؛ هرگز نمی‌خواســتم نظامی شــوم، هرگز از مدرج شــدن خوشــم نمی‌آمد، این راه را انتخاب نکردم که آدم بکشم، تو میدانی من قادر به دیدن بریدن سر مرغی هم نیستم. من اگر سلاح به دست گرفته‌ام برای ایستادن در مقابل آدمکشان است نه برای آدم کشتن.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی، بیان کرد: کار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی دفاع از نوع انسان است، دشمن هر جا آدم دزد و قالتاقی است را به علیه جان، مال، ناموس و آرامش مردم به کار می‌گیرد می‌خواهد صدام، رضاشاه یا داعش باشد، فرقی نمی‌کند، به هر طریقی که بتواند این کار را می‌کند.

وی افزود: ما باید به سوی راه انبیاء حرکت کنیم و لذاست که دفاع، مقاومت و جنگ با دشمن برای صلح پایدار است و این همان لقب شما پلیس هوشمند و امنیت پایدار است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی، گفت: بین افرادی که در مکتب انبیاء تربیت می‌شوند و افرادی که در مکتب غرب و استعمار تربیت می‌شوند فرق زیادی وجود دارد، هر جا فساد و آدم کشی است از سوی وحشی‌های غربی و اروپایی است، آن‌ها سرمنشأ اختلافات، فتنه‌ها و درگیری‌ها هستند.

وی ادامه داد: غربی‌ها و اروپایی‌ها شیطان هستند، ولی احمق‌ها از آن‌ها بدتر هستند، احمق‌ها کسانی هستند که طرح و برنامه غربی‌ها را اجرا می‌کنند، آن‌ها از کفار اطاعت می‌کنند، با مسلمین می‌جنگد و متأسفانه اسم خود را مسلمان هم می‌گذارند، این افراد خرج‌های اقتصادی فتنه‌ها را هم به عهده می‌گیرند و جاده بازکن دشمن هستند و امنیت را از جهان گرفته اند.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی، ابراز داشت: دست و بازوی شما بوسیدنی است، آن را می‌بوسیم که در سطح جهان ایران را که به عنوان یک افتخار از امن‌ترین کشور‌ها می‌باشد را حفظ می‌کنید، برای شما دعا می‌کنیم که این عبادات، اخلاص، شهادت طلبی، شهامت و شجاعت شما مورد قبول درگاه حق باشد.

وی افزود: بیگانه‌ها طرح‌هایی داشتند و به بهانه یک دروغ جنگ به پا کردند، بوش پسر یک دروغ درباره برج‌های دوقلو گفت و به بهانه آن دروغ افغانستان و عراق را به مدت بیست سال اشغال کرد، الان هم داعشی‌ها بعد از بیست سال اشغال آن‌ها در افغانستان هنوز دست از سر این مردم بر نداشتند، اخیرا دو انفجار در افغانستان ایجاد شد که کار همان ایادی اروپا و آمریکای به اصطلاح کراوات زده و ادکلن زده است. صهونیست‌ها هم در فلسطین مظلوم جنایت می‌کنند، این‌ها ادعای حقوق بشر هم می‌کنند.

امام جمعه بیرجند، گفت: دشمنان و سران استکبار هیچ چیز را نمی‌فهمند، اما فقط یک واژه را خوب می‌فهمند که کاش بعضی از مسئولین تحمیل شده بر مردم ما هم می‌فهمیدند که غرب هیچ چیز جز قدرت را خوب نمی‌فهمد.

وی با اشاره به آیه وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ، گفت: هدف اصلی غربی‌ها و سران استکبار از طرح‌هایی که ریختند ایران بود، آن‌ها به دلیل اینکه با قدرت ایران مواجه شدند نتوانستند کاری انجام دهند، در مقابله با آن‌ها قدرت معنی می‌دهد.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: بحث‌ها و مذاکرات همه بهانه است که به نحوی ما را تضعیف کنند، تنها واژه‌ای که آن‌ها معنی آن را خوب می‌فهمند مقاومت است، آن‌ها خواب‌هایی برای ما می‌دیدند، آن‌ها دو سه سال قبل می‌گفتند دیگر ۱۳ آبان و ۹ دی و ۲۲ بهمن نخواهد بود، ۲۲ بهمن قدرتمند‌تر از همیشه سر جای خود هست، اما خود آن‌ها نخواهند بود و رفتنی هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها