به گفته مدیرکل کمیته امداد گیلان نیکوکاران حمایت‌های مادی و معنوی بسیار زیادی را در گیلان وجود داشته و تاکنون ۴۱ هزار و ۹۳۹ حامی نیکوکار در گیلان وجود دارد.
کد خبر: ۹۳۸۱۸۲۲
|
۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، عباس اهرابی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حمایت از نیازمندان و کودکان بی‌سرپرست یکی از اولویت‌های کمیته امداد است، اظهار کرد: بر اساس آمار در گیلان هشت هزار و ۳۶۴ فرزند محسنین و سه هزار و ۳۲۴ یتیم وجود دارد که نیازمندان کمک‌های بسیار زیادی را در راستای حمایت از این افراد انجام دادند. 

وی با اشاره به ثبت‌نام ۶ هزار و ۱۳۳ حامی جدید در طرح اکران فرزندان گفت: نیکوکاران حمایت‌های مادی و معنوی بسیار زیادی را در گیلان وجود داشته و تاکنون ۴۱ هزار و ۹۳۹ حامی نیکوکار در گیلان وجود دارد. 

مدیرکل کمیته امداد گیلان از کمک ۳۰ میلیارد تومانی حامیان طرح اکرام و ایتام در ۶ ماه اول سال جاری خبر داد و بیان کرد: از مجموع ۳۰ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان، ۱۹ میلیارد تومان به صورت نقدی و ۱۱ میلیارد تومان غیرنقدی بوده است. 

اهرابی با بیان اینکه کمک‌های حامیان در بخش معیشت، خرید جهیزیه، تحصیل و درمان است، افزود: سرانه نقدی دریافتی هر فرزند یتیم حدود ۴۸۵ هزار تومان و فرزندان محسنین ۲۴۴ هزار تومان است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به تحت پوشش قرار گرفتن فرزندان محسنین و یتیم در گیلان تصریح کرد: در چند مدت اخیر ۱۸۶ فرزند یتیم و محسنین تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفته که فاقد حامی هستند لذا از نیکوکاران درخواست دارم این‌تعداد از فرزند محسنین و یتیم را تحت پوشش قرار دهند. 

به گزارش فارس، به منظور تسهیل در روش‌های پرداخت برای هر فرزند معنوی یک شماره کارت اختصاصی در نظر گرفته می‌شود که حامیان می‌توانند بدون شناسه واریز و از طریق سایت و یا کلیه درگاه‌های بانکی و اپلیکیشن‌های موجود، نسبت به واریز مستقیم هدایای نقدی به حساب فرزندان معنوی اقدام نموده و گزارش پرداخت را در سایت مشاهده نمایند. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات