روشندل از بازگشایی تمامی مدارس خلیل آباد به صورت حضوری از ابتدای آبان ماه خبر داد و گفت: تا به امروز 50 درصد دانش آموزان بالای 12 سال شهرستان خلیل آباد واکسن کرونا را دریافت کرده اند.
کد خبر: ۹۳۸۱۸۵۶
|
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲

 

محمود روشندل، مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار بسیج از خراسان رضوی، با بیان اینکه اولویت اول آموزش و پرورش را سلامت دانش آموزان است، اظهار داشت: مدراس با ۳۰۰ دانش آموز در مناطق شهری و روستایی که به صورت غیر حضوری بوده، از ابتدای آبان ماه آموزش در این مدارس به صورت حضوری دنبال خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت مدارس دیگر بر اساس رنگ بندی کرونایی نخواهد بود، خاطرنشان کرد: فعالیت تمامی مدارس به صورت گروه بندی الف و ب می شوند و هر گروه کلاس های حضوری با حداقل ۲ روز و حداکثر ۳ روز در هفته خواهند داشت و دانش آموزان ملزم به حضور در مدارس هستند.

روشندل با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها به گونه ای است که دانش آموزان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی با حضوری پرشور در کلاس درس حاضر شوند، تصریح کرد: تمام معلمان در شهرستان خلیل آباد به جز افرادی که درگیر بیماری بوده اند، واکسن کرونا را دریافت کرده اند و تا به امروز ۵۰ درصد دانش آموزان خلیل آباد واکسن زده اند.

وی با تاکید بر اینکه یادگیری ارزش‌های زندگی در جمع شکل می‌گیرد از این رو آموزش حضوری از اهمیت بالایی برخوردار است، اذعان کرد: اولیاء در سال گذشته تمایلی به حضور فرزند خود در مدارس با توجه به شرایط کرونا نداشند ولی در سال جاری تاکید زیادی بر حضور در کلاس درس و برخورداری از آموزش حضوری هستند.

مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد همچنین عنوان کرد: واکسیناسیون دانش آموزان بالا ۱۲ سال در شهرستان با واکسن سینوفارم در حال انجام است و والدین می توانند جهت واکسیناسیون فرزند خود به مرکز جامع واکسیناسیون و خانه های بهداشت روستایی مراجعه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها