خبرهای داغ:
این مراسم در محل میدان صبحگاه ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان با حضور امام جمعه، دادستان، روسای ادارات و نیروهای مسلح شهرستان با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۱۸۵۹
|
۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج:  این مراسم در محل میدان صبحگاه ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان با حضور امام جمعه، دادستان، روسای ادارات و نیروهای مسلح شهرستان با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

فرمانده نیروی اتظامی شهرستان شیروان ضمن  تبریک هفته نیروی انتظامی به همکاران خویش و عرض خیر مقدم به امام جمعه ،روسای ادارات و نیروهای نظامی شهرستان  ، نیروی انتظامی را مومن ،انقلابی، خدمت گزار و ولایت مدار برشمرد و افزود این نهاد انقلابی امروز در بخشهای امنیتی ،اطلاعاتی ،مرزبانی، نظامی، ترافیک و ... به تمامی ملت ایران خدمت رسانی می نماید که  این زحمات بر کسی پوشیده نبوده و نیست.

سرهنگ روهنا در ادامه با  ارائه گزارشی از عملکرد نیروی انتظامی شهرستان در بخش های مختلف امنیتی و نظامی و ترافیکی شهرستان در سال 1400 افزود نیروی انتظامی در زمان شیوع ویروس کرونا نیز دوشادوش سپاه و بسیج به ارائه خدمات به مردم شریف شهرستان پرداخته و از هیچ تلاشی فروگزار ننموده است.

در ادامه این مراسم امام جمعه شهرستان شیروان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به فرمانده و  تمامی کارکنان ناجای شهرستان ، نیروی انتظامی را خدوم ، انقلابی  و  همیشه در صحنه برشمرد که قوام بخش امنیت در سطح شهرستان،کشور و مرز های این خاک مقدس است.

حضرت حجت الاسلام و المسلمین حسین تکمیلی در ادامه افزود اگر رشادت این دلیر مردان در جامعه نبوده و یا کمرنگ با شد  شاید نتوان به راحتی به فعالیت های اجتماعی پرداخت و حتما در زمینه های حقوق شهروندی با مشکل جدی برخورد خواهیم کرد.

وی ادامه داد بی‌شک امنیت در کنار سلامت یکی از نعمت‌های بزرگی است که از آنها به عنوان نعمت‌های ناشناخته یاد می‌شود و این بدان معناست که تا مادامی که انسان از این نعمات برخوردار است کمتر به اهمیت وجود آن واقف است.

حسین تکمیلی تقارن آغاز ماه ربیع الاول و هفته نیروی انتظامی را به فال نیک گرفته و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروی انتظامی از زحمات پرسنل زحمتکش و مخلص نیروی انتظامی شهرستان  به خصوص فرمانده محترم آن  تشکر فراوان نموده و افزود  برای این عزیزان در سایه‌سار خورشید تابناک ولایت آرزوی نصرت و سربلندی را دارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها