خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه جهادی شهید ترک همدان خبر داد

اهدای بسته‌های نوشت‌افزار به کودکان نیازمند توسط قرارگاه جهادی شهید ترک همدان

همدان-مسئول قرارگاه جهادی شهید ترک همدان از تهیه و اهدا ۶۰ بسته کیف و نوشت افزار به ارزش ۹ میلیون تومان بین کودکان نیازمند و  یک دستگاه تبلت به خانواده نیازمند خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۱۹۳۹
|
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴

جواد حضرتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اقدامات انجام شده قرارگاه جهادی شهید ترک همدان اظهار داشت: به همت بسیجیان این قرارگاه از ابتدای سال جاری تاکنون به ارزش ۳۰ میلیون تومان بسته‌های معیشتی تهیه و به خانواده‌های کم برخوردار اهدا شده است.

وی افزود: پرداخت اجاره بهای منازل نیازمندان به مبلغ ۷ میلیون تومان، تسویه حساب دفتری نیازمندان به مبلغ ۲ میلیون تومان و پرداخت قبوض خدماتی نیازمندان به مبلغ یک میلیون تومان از دیگر اقدامات بوده است.

مسئول قرارگاه جهادی شهید ترک همدان از هماهنگی کمپ رایگان برای پنج معتاد و فراهم کردن شغل برای آنان خبر داد و گفت: تهیه لباس برای کودکان نیازمندان به مبلغ یک میلیون تومان به همت بسیجیان انجام شد.

وی ابراز داشت: به مناسبت عید غدیر نیز ۲۰۰ بسته فرهنگی، ۴۲۰ پرس غذا و بسته‌های بهداشتی تهیه و توزیع شد.

حضرتی با اشاره به تهیه و توزیع ۶۰ بسته کیف و نوشت افزار به ارزش ۹ میلیون تومان بین کودکان نیازمند یادآور شد: به مناسبت ۱۲ مهر ماه سالروز تولد شهید «حسن ترک» توسط قرارگاه یک دستگاه تبلت به مبلغ ۲.۵ میلیون تومان تهیه و به خانواده مستمندی اهدا شد.

وی افزود: امسال به دلیل تقارن تولد شهید با ۲۸ صفر قرارگاه فرهنگی مردمی شهید ترک همدان با همکاری گروه جهادی شهید همدانی، جشن میلاد شهید ترک که مصادف با ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) بود، را برگزار نکرده و هزینه این مراسم را صرف تهیه تبلت برای تحصیل دانش آموز نیازمند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار