خبرهای داغ:
سردار مرادحاجتی گفت: مردم ایران همیشه قدردان امنیت خود هستند و این امنیت و آسایش را مرهون جانفشانی نیروهای نظامی و انتظامی می‌دانند.
کد خبر: ۹۳۸۲۰۴۳
|
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹

سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی و به صورت سرزده به دیدار رئیس و کارکنان کلانتری 13 اهواز رفت.

وی در این دیدار ضمن خداقوت و تبریک به سرهنگ محمودی رئیس کلانتری و دیگر نیروهای خدوم انتظامی اهواز اظهار داشت: مردم ایران همیشه قدردان امنیت خود هستند و این امنیت و آسایش را مرهون جانفشانی نیروهای نظامی و انتظامی می دانند.

سردار مرادحاجتی افزود: کار برای مردم و خدمت صادقانه و جهادی برای خلق خدا، زمان و مکان نمی شناسد و فرقی نمی کند که در کدام جایگاه و یا لباس باشی، مهم این است که ما و شما باید قدردان این موقعیت باشیم و تلاش کنیم که بهترین عملکرد را در قبال جامعه اسلامی مان داشته باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در پایان با تقدیم لوح سپاسی به رئیس کلانتری 13 اهواز که در مجاورت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان قرار دارد، گفت: هفته نیروی انتظامی بهانه خوبی است تا از زحمات نیروهایی قدردانی کنیم که هر هفته برای دفاع از امنیت و آسایش جامعه به استقبال شهادت می روند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها