خبرهای داغ:
به مناسبت هفته نیروی انتظامی، فرمانده سپاه ناحیه مرودشت با فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۳۸۲۰۶۸
|
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت هفته نیروی انتظامی، فرمانده سپاه و مسئول نمایندگی سپاه ناحیه مرودشت با همراهی معاونان، همزمان با هفته نیروی انتظامی با فرمانده و جمعی از کارکنان خدوم نیروی انتظامی شهرستان مرودشت دیدار کرد.

حجت الاسلام کاظمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مرودشت در این دیدار که در محل فرماندهی انتظامی مرودشت صورت گرفت، ضمن تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت، از تلاش های این مجموعه خدوم و ایثارگر قدردانی کرد و افزود: بی شک فرمانده محترم و کارکنان ناجا بویژه در شهرستان مرودشت افرادی متعهد و دلسوز هستند که با پشتکار و اراده ای راسخ نسبت به امنیت و آرامش مردم اقدام کرده اند.
وی هفته نیروی انتظامی را بهانه ای برای گرامیداشت دلاوری‌ها و جانفشانی‌ های سبزجامگان نیروی انتظامی دانست و ادامه داد :امید است این مجموعه با بهره گیری از رهنمودهای فرمانـدهی معظم کل قوا، در پاسداری از خون شهیدان و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ،در برقراری نظم و امنیت جامعه موفق و موید باشند.
سرهنگ نصیبی فرمانده سپاه ناحیه مرودشت هم در ادامه گفت: مجموعه نیروی انتظامی استان تحت فرماندهی جناب سرهنگ زینعلی همواره در موضوعات و چالش های متعدد شهرستان مرودشت همراه بوده اند و حافظ امنیت و جان و مال مردم بوده اند.
سرهنگ زینعلی فرمانده نیروی انتظامی مرودشت در ادامه ضمن تشکر از همکاری و تعامل مجموعه سپاه و بسیج با ناجا گفت: به حمدلله امروز در شهرستان مرودشت تعاملی که بین نیروهای ناجا و سپاه و بسیج وجود دارد کمتر جایی میتوان نمونه آن را پیدا کرد. که این تعاملات منجر به پدید آمدن امنیت و اقتدار در حوزه استحفاظی سپاه و ناجا شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها