خبرهای داغ:
استاندار خوزستان با اشاره به اینکه ۴۰ درصد منابع بودجه کشور از استان تامین می شود، گفت: ریشه برخی از مشکلات از دورن است و دستگاهها برای همدیگر ممانعت ایجاد می کنند.
کد خبر: ۹۳۸۲۱۵۲
|
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز ؛ صادق خلیلیان در نشستی با " سردار سعید قاسمی" فرمانده قرارگاه جهادی جاوید الاثر متوسلیان بیان کرد: شیوه کاری قرارگاه جهادی حاج احمد متوسلیان بسیار ارزشمند است و یک الگوی خوب به شمار می‌رود که ما نیز از این نهضت استقبال می‌کنیم.

وی اظهار داشت: ما در استان نیازمند شیوه‌هایی همچون قرارگاه حاج احمد متوسلیان هستیم چراکه انجام برخی کارها در ساختارهای اداری راه به جایی نمی‌برد و نیازمند این است که خود را از برخی قید و بندها و پیچ و خم‌های اداری رها کنیم.

خلیلیان با اشاره به راه‌های برون رفت از مشکلات استان بیان کرد: مشکلاتی گریبان گیر خوزستان است که باید این مشکلات و واقعیت‌ها را ابتدا بپذیریم و سپس از هر ظرفیتی که می‌تواند برای رفع این مشکلات به استان کمک کند استفاده کنیم.

استاندار خوزستان افزود: خوزستان استانی راهبردی در کشور است و بنا بر فرمایش حضرت امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس دین خود را به اسلام ادا کرد با این حال پس از گذشت سال‌ها از هشت سال دفاع مقدس همچنان با مشکلات و مسائلی دست به گریبان است.

خلیلیان با اشاره به این که برخی مشکلات استان ریشه در درون استان دارند بیان کرد: در برخی موارد دستگاه‌های اجرایی و ادارات خود مانع کار یکدیگر می‌شوند.

 

وی ادامه داد: وظیفه داریم با تمام تلاش خود در این نقطه از کشور و کوشش شبانه روزی وضعیت استان را سامان دهیم و قطعاً برای این کار نیز فرصت چندانی نداریم و نمی‌توانیم خوزستان را با همین حال رها کنیم، تصمیم مهم در استان باید پیش از این که برخی مسائل به بحران تبدیل شوند اتخاذ شود تا کارها با سرعت جلو بروند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها