خبرهای داغ:
به زودی پیکر شهید محمدعلی زمانی به زادگاهش برمی گردد
کد خبر: ۹۳۸۲۱۷۶
|
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷

پیکر مطهر بسیجی شهید "محمدعلی زمانی" پس از ۳۹ سال با تلاش گروه‌های تفحص شهدا در تاریخ۱۳ شهریورماه با پاهای بسته در فکه عراق کشف گردید
بسیجی شهید "محمدعلی زمانی" فرزند سلبعلی، متولد ۱۳۴۲ به جبهه عازم شد و در سن ۲۰ سالگی در عملیات والفجر مقدماتی در منطقه فکه عراق در تاریخ 18/11/1361 به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش سال‌ها در منطقه بر جای ماند.
پس از گذشت ۳۹ سال، پیکر مطهر این شهید در تاریخ ۱۳ شهریور ماه ۱۴۰۰ در حالی کشف شد که پاهای شهید با سیم‌های مخابراتی به هم بسته شده بود واین شهید عزیز از طریق پلاک هویت شناسایی گردید.
امروز سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح بهمراه هیاتی از تهران به اهواز (منزل احسان زمانی)برادر شهید محمد علی زمانی حضور یافتند و ضمن دیدار با خانواده شهید وجمعی از بستگان صحت خبرپیکر تازه تفحص شده شهید زمانی را تایید کردند و این خانواده معظم را از چشم انتظاری در آوردند.

شهید محمد علی زمانی متولد روستای کلگه از توابع باغملک ، در سال ۱۳۶۱ در جبهه‌های حق علیه باطل طی عملیات والفجر مقدماتی به فیض شهادت نائل آمد وحال پیکر پاک او پس از ۳۹ سال با پاهایی که توسط بعثی ها با کابل بسته بودند به زادگاه خود باز می‌گردد.
مراسم تشییع پیکر مطهر شهید زمانی پس از 39سال دوری از زادگاهش پنج شنبه مورخ 22/7/1400 از شهرستان باغملک بسمت روستای کلگه برگزار خواهد شد وحضور مردم غیور و شهید پرور باغملک باعث بیعت دوباره با شهدا و امام شهدا و رهبری معظم انقلاب خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها