مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ضمن ابراز خشنودی از عملکرد درخشان نیروی انتظامی در زمینه‌های مختلف، گفت: باید یک نگاه منصفانه و مبتنی بر واقع بینی به کارنامه نیروی انتظامی داشته باشیم، چرا که این نگاه می‌تواند بیانگر افتخارات و موفقیت‌های تحسین‌برانگیز این مجموعه باشد.
کد خبر: ۹۳۸۲۲۰۶
|
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱

 حجت‌الاسلام علی متین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، ضمن بزرگداشت هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: نیروی انتظامی به معنای واقعی کلمه مظهر اقتدار مردم به شمار می‌رود، به طوری که شاهد هستیم این مجموعه به صورت هوشمند، توانا و با کفایت در کنار مردم است.

وی ضمن ابراز خشنودی از عملکرد درخشان نیروی انتظامی در زمینه‌های مختلف، تصریح کرد: باید یک نگاه منصفانه و مبتنی بر واقع بینی به کارنامه نیروی انتظامی داشته باشیم، چرا که این نگاه می‌تواند بیانگر افتخارات و موفقیت‌های تحسین‌برانگیز این مجموعه باشد.

 این مسئول ضمن اشاره به اینکه نیروی انتظامی در پدیده‌های متنوع و پیچیده مأموریتی همواره رویارویی هوشمندانه داشته است، اضافه کرد: نیروی انتظامی به عنوان یک مجموعه موثر در امنیت و ثبات، همواره در حوادث و رخدادهای مختلف در کنار مردم بوده است.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اظهار اینکه نیروی انتظامی مظهر اقتدار مردم و برخاسته از خواستگاه مردمی است، خاطرنشان کرد: این مجموعه راهکارهای مختلفی را به کار گرفته است، تا پلیس در تراز انقلاب اسلامی در کشورمان شکل بگیرد.

متین اضافه کرد:  کشورمان ضمن تلاش برای استانداردسازی ساختار، سازمان و عملکرد خود در تلاش است، که در ماموریت‌های مختلف اصول و مبانی شرعی و آموزه‌های انقلابی را مدنظر قرار دهد.

 انتهای پیام

ارسال نظرات