خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کازرون گفت: سپاه و بسیج بال و یار و یاور نیروی انتظامی در ماموریت‌ها هستند.
کد خبر: ۹۳۸۲۲۲۹
|
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت هفته نیروی انتظامی، فرمانده سپاه ناحیه کازرون با فرماندهی و جمعی از کارکنان نیروی انتظامی این شهرستان دیدار کردند.
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرماندهی سپاه ناحیه کازرون در این دیدار که در سالن جلسات فرماندهی انتظامی شهرستان کازرون برگزار شد، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت شهرستان، از تلاش های و فعالیت های این مجموعه خدوم و ایثارگر قدردانی نمود بیان داشت: ولایت،تدبیر،تعامل،مدیریت و هم افزایی در مجموعه انتظامی شهرستان کازرون تحت امر سرهنگ اسماعیل زراعتیان مایه عبرت و الگوه برای همگان می باشد.
وی به اهمیت ارتباط و تعامل بسیج با نیروی انتظامی در ماموریت ها پرداخت و اشاره نمود: با توجه به هفته نیروی انتظامی بسیجیان به صورت داوطلبانه مراجعه نموده انند جهت همراهی و آمدن خدمت شما عزیزان ناجا جهت ارج نهادن به خدمات شایسته شما در شهرستان که نشانه شایستگی و مباهات شما می باشد.
وی با اشاره به شعار هفته هفته نیروی انتظامی پلیس هوشمند و امنیت پایدار تصریح داشت: امروز امنیت پایدار با هوشیاری نیروهای نظامی در سایه تدابیر حکیمانه رهبری آگاه و بصیر برای دوستان مایه افتخار و برای دشمن یاس و ناامیدی را به همراه دارد.
فرمانده سپاه ناحیه کازرون خاطر نشان نمود:خدا توفیق داده در بیشتر ماموریت ها بسیجیان و نیروی انتظامی کنار هم باشیم و هم پوشانی داشته باشیم و سپاه و بسیج در ماموریت ها بال و یار و یاور عزیزان نیروی انتظامی می باشد.
وی در ادامه به تلاش ها ی شبانه روزی برای امنیت در شهرستان کازرون پرداخت و افزود:امنیت پایدار حاصل و ثمره خون شهدایی است که تا کنون داریم تقدیم می کنیم و ان شاء الله که فعالیت ها و عملکردها مورد رضای خداوند قرار بگیرید و خدا بهتر از هر کسی شاهد و ناظر بر اعمالمان می باشد.
در انتها فرماندهی و کارکنان سپاه ناحیه کازرون با اهداء لوح و هدیه از فرماندهی و تعدادی پرسنل نیروی انتظامی شهرستان کازرون به مناسبت هفته ناجا تجلیل کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها