خبرهای داغ:
مدیرکل امداد فارس خبر داد:

اجرای طرح پرداخت الکترونیکی صدقات در فارس

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: تمام مشترکان استان می‌توانند از این پس صدقات خود را با کد اختصاصی QR پرداخت کنند.
کد خبر: ۹۳۸۲۲۴۱
|
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس، محمد بذرافشان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس امروز، ۲۰ مهرماه از اجرایی شدن طرح پرداخت الکترونیکی صدقات در استان فارس خبر داد و گفت: تمامی مشترکان و نیکوکاران استان می‌توانند با داشتن کد QR اختصاصی و عمومی و با استفاده از اپلیکیشن بارکد خوان به‌آسانی اقدام به پرداخت صدقه کنند.

وی با بیان اینکه در ۶ ماهه امسال ۱۸۵ میلیارد ریال صدقه توسط مردم پرداخت شده است، افزود: از این میزان ۶۵ میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال از طریق مراکز نیکوکاری سطح استان و مابقی از طریق دفاتر امداد جمع‌آوری شده است.

بذرافشان با تصریح اینکه صدقات جمع‌آوری شده در سرفصل‌های مختلفی از جمله معیشتی، درمان، بهداشت، مسکن، جهیزیه و ... هزینه می‌شود، گفت: در حال حاضر ۳۶۹ هزار صندوق صدقات فعال در استان وجود دارد که از این تعداد ۳۶۳ هزار صندوق کوچک خانگی و مابقی در قالب صندوق متوسط و بزرگ درسطح معابر، ادارات، مجتمع‌های تجاری و ... نصب‌ شده‌ است. همچنین تاکنون کد QR بر روی ۵۰ هزار صندوق نصب شده است.

مدیرکل کمیته امداد فارس در پایان در خصوص مزایای پرداخت صدقه از طریق کد QR یادآور شد: تسریع در کمک‌رسانی به نیازمندان، امکان پرداخت صدقه در هر زمان و جلوگیری از استهلاک پول ملی از ویژگی‌های این نوع پرداخت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار