خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خبر داد

تزریق واکسن برکت برای افراد بالای ۱۸ سال/تزریق دز سوم واکسن برای پرسنل حوزه سلامت

دهقانی از عدم محدودیت تزریق واکسن برکت خبر داد و گفت: با توجه به استقبال مردم عزیز از واکسن ایرانی برکت، محدودیت تزریق دز اول برای افراد بالای ۱۸ سال برداشته خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۸۲۲۴۴
|
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمد دهقانی رئیس دانشگاه از عدم محدودیت تزریق واکسن برکت برای هم استانی های عزیز خبر داد و گفت: با توجه به استقبال مردم عزیز از واکسن ایرانی برکت، محدودیت تزریق دز اول برای افراد بالای ۱۸ سال برداشته خواهد شد و کسانی که دز اول واکسن را تزریق نکردند میتوانند به مراکز تجمیعی جهت تزریق مراجعه کنند.

رئیس دانشگاه در ادامه افزود: واکسن کوو پارس هم به سبد واکسیناسیون ما اضافه خواهد شد و افراد متقاضی میتوانند از این نوع واکسن هم به عنوان واکسن ایرانی استفاده کنند تا ان شاءلله بتوانیم پوشش واکسیناسیون را هر چه سریع تر در استان کامل کنیم.

دهقانی در پایان با بیان اینکه به زودی دز سوم واکسن برای پرسنل حوزه سلامت تزریق خواهد شد خاطر نشان کرد: ان شاءلله به زودی تزریق دز سوم یا بوستر برای پرسنل حوزه سلامت که مستقیما درگیر بیماری کرونا هستند شروع خواهد شد تا ان شاءلله از نیروهای تخصصی خودمان در این حوزه بتوانیم محافظت و مراقبت بیشتری را انجام دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار