نخستین نشست تخصصی «فصل تحول» به همت دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه لرستان، در سالن اجتماعات دانشکده مدیریت و اقتصاد با حضور رئیس دانشگاه،اعضای هیئت علمی، اساتید و کارکنان این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۲۲۷۹
|
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علی سبزی صبح امروز با اشاره به برگزاری نشست تخصصی فصل تحول گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه دانشگاه لرستان در فضای علمی و فرهنگی و... استان این نشست ها با محوریت بررسی گفتمان عقلانیت، عدالت خواهی و پیشرفت در دانشگاه لرستان برگزار شد.

وی افزود: در این نشست‌ها که با حضور اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه لرستان برگزار می شود، اساتید ضمن ارائه نظرات خود پیرامون موانع، ضعف ها و راهکارهای رسیدن به عدالت، عقلانیت و پیشرفت در دانشگاه لرستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مدیر اجرایی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان گفت: نشست فصل تحول دوشنبه، 19 مهرماه از ساعت 9 الی 12 در سالن اجتماعات دانشکده مدیریت و اقتصاد ( سالن اجتماعات شهید شکوهی)  برگزار شد.

سبزی خاطرنشان کرد: این نشست تخصصی همچنین در فضای مجازی و از طریق بستر اسکای روم از سوی اساتید و کارکنان دانشگاه لرستان دنبال شد و هر یک از حاضران در جلسه به ایراد سخنرانی پرداختند.

حجت الاسلام دکتر حبیب حاتمی رئیس دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه لرستان در سخنانی با اشاره به اینکه دفتر نهاد رهبری در دانشگاه این افتخار را داشت که امروز شنونده بخشی از صحبت های عزیزانی باشد که در دانشگاه به عنوان کارمند و اساتید دغدغه هایی دارند، اظهار داشت: برگزاری این نشست یک ضرورت بود و این توفیق نصیب شد به صورت نیمه حضوری اجرا شود و بخشی از مخاطبان نیز در فضای مجازی اسکای روم در نشست حاضر باشند.

وی با بیان اینکه این نشست تحت عنوان بررسی گفتمان عقلانیت، عدالت خواهی و پیشرفت در دانشگاه به عنوان سه کد واژه مهم برگزار شد، تصریح کرد: متناسب با دغدغه ها و فرمایشات سخنرانان در این نشست برای تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها اقدام می شود.

حاتمی خاطرنشان کرد: عقلانیت و انقلابی گری، فرصت ها و تهدیدها، عدالت خواهی، موانع ایجاد تحول، نقاط ضعف و قوت در دانشگاه و... از رویکردهای مباحث مطرح شده در این نشست تخصصی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات