خبرهای داغ:
سردار شاهوار پور گفت: زیرساخت ها در اندیکا آسیب جدی دیده اند که نیازمند نگاه ویژه از سوی مسئولان است
کد خبر: ۹۳۸۲۳۷۰
|
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸

سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج از اهواز، گفت: به منظور خدمت به مردم زلزله زده اندیکا قرار گاه شهید مرتضی حسین پور راه‌اندازی شده است و در این قرارگاه امکانات لازم متمرکز شده و اکنون تعداد ۲ هزار و۵۰۰ پرس غذای گرم طبخ و میان زلزله زدگان توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه بسته‌های معیشتی نیز برای مناطق صعب العبور و مناطقی که دسترسی به آنجا سخت است ارسال و توزیع می‌شود، افزود: علاوه بر این پتو چراغ والر، پلاستیک و امکانات اولیه مورد نیاز مردم نی در میان آنان توزیع می‌شود.

سردار شاهوار پور اظهار داشت: مسئولان و نیرو‌های هلال احمر، هلال احمر، مسئولان محلی و دولتی، گروه‌های پزشکی هم برای خدمات پزشکی به مردم زلزله زده اندیکا وارد میدان شده اند.

 

فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه نکته مهم برای زلزله زدگان بحث اسکان پایدار و دائمی است که باید ارزیابی‌ها سریع صورت گیرد، تصریح کرد: همچنین بنیاد مسکن باید ارزیابی‌ها را انجام داده و کار خود را تمام کند و الگوی ساخت پیشنهاد دهند تا اسکان زلزله زدگان و دام‌های آن‌ها انجام شود.

این مقام مسئول موضوع اسکان دام‌ها را از مشکلات دیگر زلزله زدگان عنوان کرد و گفت: به دلیل اینکه هوا رو به سردی است و در زمستان باید از دام‌های نگهداری شود باید تدابیری اندیشیده شود.

او در پایان افزود: بیش از ۸۰ مدرسه، شبکه‌های آبرسانی و خانه‌های بهداشت نیز آسیب دیده اند که باید یک نگاه ویژه‌ای برای رفع مشکلات زلزله زدگان شود که ان‌شاءالله با همت همه مسئولین، سپاه و بسیج همیشه در کنار مردم حل شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها